ezeras neskiria fanatizmo (tame tarpe ir fanatisko ateizmo) nuo tikejimo, neisiklauso, ka jam sako, ciuozia pavirsiumi, nepateikia jokiu irodymu, jokiu saltiniu, jokios patirties ar eksperimentu, neliudija savo gyvenimu ir darbais, kad dievo nera. jis paprasciausiai aklai tiki, kad dievo nera. aklai tiki mokslu, kai jis kazka laikinai irodo, o paskui is naujo tiki, kai jis irodo atvirksiai ar kitaip. jis butu degines raganas ir pleskines neteisingas knygas, jis tiki, kad abejoja, bet is tiesu, yra tvirtai nusistates is anksto. jis painioji pasakas apie seni salti ir barzdota dedeule ant debesies su religijom, abejojima painioja su isankstiniu nusistatymu viena kryptymi. garantuoju, kad duotu linku neskaite, neziurejo, net del idomumo. atmete a priori. jis, vienas is tu, kurie prazile besalygiskai tiki tuo, kas buvo madinga ju jaunysteje. pasikeitimai sitoje galveleje vargiai imanomi - per stiprus tikejimas autoritetais, ner savarankisko mastymo (nors jam paciam matos atvirksciai, bet yra patarle cia, americoj: jeigu devyni zmones tau sako, kad turi uodega, tai atsisuk ir pasiziurek). butu neverta gaisti laiko su juo, jei is salies kitiems nesimatytu, ka yra. jis toks dievo irankis, per kuri matosi ateisto bejegiskumas, pyktis, baime, etc. - pati matai. ezera, irodyk, kad Dievo nera ir as tavim patikesiu. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17411