Tema: tas monstriškas valentinas
Autorius: Artūras iš Vilniaus lašarai
Data: 2010-02-18 22:38:52

hm. šiaip nusivažiuoji į lankas lašara, kaip ir xX'as. Beprasmiškus
dalykus Jūs čia aiškinatės. Iš esmės visas šiuolaikiškas svoris
apmąstymuose
vyksta tiek indiferentiškoje fizikoje ar uncoverinėje filosofijoje yra
informacija.
Aiškumo dėlei patikslinsiu - pradžioj dualistinio ginčo erdvę
užimdavo dalelė
(būtent kirkščioniško Dievo metodika), po to energija 
(gamtamokslinio pozityvistinio racionalistinio biliberdos metodika), dabar
INFORMACIJA.
Krikščioniška kaukė suformuota pagal monistinį info išttraukimo
metodiką
gyveno gyvena ir gyvens. Nėra jokių abejonių. Ir tikrai įmanoma
atverst bet
kokį neužsispyrį ateistą į Dievo tikėjimą.  Patikėk tau joks
laimėjimas,
tai beprasmiška.  Nes konflikto kolizija slypi žiauriau. tai
būtų: individo
ir visuotinummo problematika (ta prasme nuo idėjos iki kvestionavimo).
Štai šitoje šviesoje ateistinis xX'as ir tu, lašara, esate tokie
panašūs
kaip kokie pravoslavas ir katalikas. Konfliktas pasenęs ir komiškas.

Kartojant, informacijos, kaip paradigmatinio konflikto prognozės
situaciją
labai paprastai yra įmanoma ne tik nuspėt, bet jau ir apskaičiuot.
Kadangi
nesate susivokę gatų (persų), deja Aš tik čia esu specas, todėl
prakalbsiu
popso (Indijos kultūros) šviesa, nors nesu didelis žinovas ir
gerbėjas. Bet
kiek supratau čia aibė piliečių mane pataisys arba paglobos mintyje.
Ten
viso suvokimo ir gyvenimo ritmą ima Brahmanas (absoliutas, Aš, Pasaulis)
ir
santykiai su individu ar greičiau suvokėju. Struktūriniu požiuriu
stebina
jos struktūralistinis pagrindimas. Nėra sušikto dualizmo (2) ir,
nėra,
lengvai pagaunamo monizmo (krikščioniško monoteizmo), o yra
stabiliausias yra
beproto mėgstamas struktūralistų ir ne tik jų, bet ir visų normalių
analitikų, bet kokio profilio, nuo statisto iki hakerio. Tai trijų
struktūra.
Brahma/Šiva/Višnu, kitaip sakant: Kūrėjo/Griovėjo/Saugotojo.
Vadinkim
paprasta epsitologine prasme dualistinis Kūrėjas/Griovėjas atstoja ir
kompo
šedevrus (0/1) padarytus filmus arba interneto ryšį. Na, kad būtų
aiškiau
pasakysiu analogijomis. Bet patys pagaunat, kad hakeriui įsilaužti
(kalbėkim
filosofiškai - atpažint/suvokt/įvaldyti) vien dvejetainį kodą
nukrapštyt
neužtenka. Reikia žinot ir kur krapštyt, kokia systema, o gal net ir
fizinę
tinklo ar atskiro kompo vietą. Kitaip sakant veikia pas hakerius pas
hakerius
trinarė problematika ir visas kodeksas paremtas beje, tuo pačiu -
Kūrėjas
(1), Griovėjas (0) ir Saugotojas (metodas (supaprastinta)). Argi Aš ne
teisus,
juk taip. Na, aišku, po to pas indus prasideda tikras šlamštas - kad
orientuojamsi labiausiai į Saugotoją (Višnu), Gyta ir kito
unšinadinės
komentų studijos tvarkoj. Juk logiška. Arsitotelis duokit man atsvaros
tašką
Aš pajudinsiu žemę. Bet po to pravalas. Atsiranda laisvai traktuojami
info nešėjai
avatarai - Krišno/Ramos ir kit interpretatoriai savižaismai. Šiuo
atveju
Biblija (ST) ir (NT) ir muslimai yra kieti ir patikimi. 

Bet Aš ne apie tai. Info pagrindimas pas indus yra miglotas neaišku,
vadinasi
"out". Žaidžiama Brahmano/Aš kontrapoliacim. Tam ir
atsiradęs
neortodoksinis nastikos tikėjimas (ni ryba ni miasa) budizmas.
Manipuliacijų su Brahmano/Aš pradiniu tašku ir taip toliau -
nirvanos/šunjatos
ir kitokie vaikiški žaidimėliai. Juokinga ir britku. Nejuokinga pamoka
ateistinio/teistinio ginčo prasme yra amžinas astikos  funkcionavimas
šaltai greta samhja (grynas ateizmas) su mimansa (klasikinė vedanta).
Įsivaizduoji
seni - visos šitos mokyklos remiasi vienu ir tuo pačiu inf šaltiniu
(Rygveda)
ir šiaip vedomis (kitų neprisimenu). Ir atvingiavo į istoriją
panašaus
kalibro džentelmenas (Šankara apie 800 AD) ir užkirto kelią (sukūrė
advaita
vedanta sutrukūrinį pažinimo kodeksą) suirutėj arba konfliktui tarp
samhjos (ateizmo) jogos (funkcijos) vaišešika (metafizini realizmo) ir
fundamentalistiam brahmanizmui, bei jų išsivaikšiojimą po atskirus
konfliktinius kampus. Štai šitaip siūlau ir atsilikusiai Europos
minčiai
pasielgti. Visomis įmanomis pajėgomis uncoverinė grupė to siekia.
Siūlau
tamstai irgi. 

P.S Šiuolaikinė problematika arba krizė, būtų individo ir visuotinumo
vietą
tiek pažinime. Suprask, todėl mus struktūralistus ir myli hakeriai. Ne
mes
nekonfliktuojam, o ieškom. Amžinai. Ir daug surandam ir padedam tik
labai
lasiviems ir systemiškiems žmonėms - hakeriams. Konflikto šiaip
reikalauma
tik metodams kurt. Bet juk tai ir yra metod


-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17411