Tema: tas monstriškas valentinas
Autorius: lašara - noėi
Data: 2010-02-25 17:03:59

Noė, aš taip rašau remiantis KBK. Štai:
464  Unikalus ir vienkartinis Dievo Sūnaus Įsikūnijimo faktas
nereiškia, kad Jėzus Kristus yra iš dalies Dievas, iš dalies žmogus,
kažkoks dieviškumo ir žmogiškumo mišinys. Jis tapo tikru Žmogumi,
likdamas tikras Dievas. Jėzus Kristus yra tikras Dievas ir tikras Žmogus.
Šią tikėjimo tiesą pirmaisiais amžiais Bažnyčia turėjo aiškinti ir
ginti nuo ją iškraipančių erezijų. 
471  Apolinaras Laodikietis tvirtino, kad Kristuje Žodis pavadavo sielą
arba dvasią. Prieštaraudama tai klaidai, Bažnyčia išpažino, kad
amžinasis Sūnus prisiėmė ir protingą žmogišką sielą.
Apie gimtąją nuodėmę suradau tik tai: 
491  Amžiams bėgant Bažnyčia suvokė, kad Dievo „malonėmis
apdovanotoji“ Marija buvo atpirkta nuo pat savo prasidėjimo momento. Tai
teigia Nekaltojo Prasidėjimo dogma, Popiežiaus Pijaus IX paskelbta 1854
metais:

Švenčiausioji Mergelė Marija nuo pirmos prasidėjimo akimirkos ypatinga
Visagalio Dievo malone ir privilegija dėl žmonijos Atpirkėjo Jėzaus
Kristaus nuopelnų buvo apsaugota nuo gimtosios nuodėmės ir nė kiek jos
nesutepta.

Tačiau kaip suprantu i š ankstesnių skurių Jėzus buvo visiškas
žmogus, prisiėmčs visas mūsų nuodėmes. Kaip šv. Pauliu rašė -
Dievas apiplėšęs pats save, kad taptų vienu iš mūsų....
Aš atviras diskusijai ir tikrai pakeisiu savo nuomonę, jei remiantis KBK
įrodysi, kad Katalikų Bažnyčia vienareikšmiškai moko, jog Jėzus
Kristus gimė be gimtosios nuodėmės. Kaip suprantam gimtoji nuodėmė
nėra ąsmeninė nuodėmė, o viso žmonijos į kurią Dievas ateina kaip
lygiavertis jos narys.



-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17411