Klaida. Šis atvaizdas veidrodyje - tavo :-) Remigijus P.S. Jokio ginčo laimėti aš nesiruošiau, nei manau ruoštis. Tai tik tavo problemos. On 2012.07.17 00:18, Alvidon wrote: > Čia nėra kalbos apie "suklydau", čia kalba apie "Remigijus nesigaudo > realybėj". > Na ir akivaizdu, kad arba atrašinėji nekaitęs, arba tiesiog ignoruoji > tekstą, nes > pukiausiai suvoki, kad ginčo sąžiningai jau nelaimėsi, belieka sukčiauti. > > "Remigijus" <em@i.las> wrote in message > news:ju2010$a4g$1@trimpas.omnitel.net... >> Būčiau dėkingas, jai man ir nerašinėtumėte - kad nereiktų skaityti :-) >> >> Galbūt aš ir klystu, bet man atrodo, kad tamsta nelinkęs pripažinti >> save galinčiu klysti. >> >> Remigijus >> >> P.S. Komentuojant tekstą, padoru būtų komentuoti tekstą, kurį >> komentuoji :-) >> >> On 2012.07.15 13:04, Alvidon wrote: >>> Tai atrašinėjat neskaitę... Nu tai sėkmės. >>> >>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message >>> news:jtsoql$s1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> > Tamstai bilekuris bent kiek labiau išprusęs žmogus - jau dieviška >>>> > šviesa ? >>>> Arleisk, gerbiamasai, bet man nė mintis nebūtų kilusi pasivadinti >>>> dieviška šviesa :-) >>>> >>>> > Oho, ir vėl nutebinot mane. Pasirodo jūs dar ir neturit nė menkiauso >>>> > supratimo ką reiškia žodis politika. >>>> Ar būtumėte toks malonus ir paaiškintumėte man, bukagalviui, kas yra >>>> politika? O kadangi kontekstas, tai ir kas yra teisė (disciplina)? >>>> >>>> Dėl kitko, ypatingai bukiems klausimą pakartosiu: >>>> > Ar tamsta kartais nepainiojate teisės (disciplinos) su Dievo žodžiu, >>>> > Vienatine tiesa, tuo, iš ko atsirado Didysis sprogimas, etc.? >>>> >>>> Remigijus >>>> >>>> On 2012.07.14 02:37, Alvidon wrote: >>>>> >>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message >>>>> news:jtq4k8$e4l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> > Klysti iš principo. >>>>>> Kaip malonu girdėti Dievo balsą :-) >>>>> >>>>> Tamstai bilekuris bent kiek labiau išprusęs žmogus - jau dieviška >>>>> šviesa ? >>>>>> >>>>>> > Teisė tėra būdas visuomenei neišsižudyti kilus menkiausiam >>>>>> > nesutarimui. Tik tiek. >>>>>> Ar tik ponas nesupainiojote teisės (disciplinos) su politika? :-) >>>>> >>>>> Oho, ir vėl nutebinot mane. Pasirodo jūs dar ir neturit nė menkiauso >>>>> supratimo ką reiškia žodis politika. >>>>>> >>>>>> Kita vertus, ar tamsta kartais nepainiojate teisės (disciplinos) su >>>>>> Dievo žodžiu, Vienatine tiesa, tuo, iš ko atsirado Didysis sprogimas, >>>>>> etc.? >>>>> >>>>> Aš tai ne, o vat tu - tai taip. Dėl to gi ir gynčijamės. Beje, iš šio >>>>> jūsų sakinio >>>>> tegalimos dvi išvados: >>>>> 1) jūs rašot atsakymus neskaitę >>>>> 2) jūs nesugebate suvokti perskaityto teksto >>>>> Katras jums labiau prie dūšios ? :) >>>>>> >>>>>> Remigijus >>>>>> >>>>>> P.S. Įtariu, kad tamsta esate asmuo, fizikos tesugebėjęs baigti vienų >>>>>> metų kursą, toliau tęsęs teisės studijas. >>>>> >>>>> Teisė - viena labiausiai man nesuvokiamų ir nežinomų sričių. Šiaip jau >>>>> aš čia nelabai ką ir rašau iš teisės, vis daugiau iš sociologijos... >>>>>> >>>>>> On 2012.07.12 19:54, Alvidon wrote: >>>>>>> Klysti iš principo. Ne prasme "egzistuoja/neegzistuoja", o prasme >>>>>>> "ar išvis teisinga/protinga skaidyti į erdves". >>>>>>> Teisė yra ne teisybė. Ir neturi ja būti ir ja nesiekia būti. Teisė >>>>>>> tėra >>>>>>> būdas visuomenei neišsižudyti kilus menkiausiam nesutarimui. Tik >>>>>>> tiek. >>>>>>> Ne daugiau bet ir ne mažiau. Tesybės ir kitokie dieviški pradai yra >>>>>>> ne teisės aptariami dalykai. Tai moralės/etikos/religijos dalykai. >>>>>>> Kitaip sakant vienas dalykas yra "kas yra gerai/gražu/teisinga" >>>>>>> (moralės/etikos/religijos klausimai) ir visai kitas dalykas yra >>>>>>> "kaip padaryt kad žmonės masiškai neišsižudytų dėl ginčitinos >>>>>>> bulvės" (teisės klausimai). Tai susiję dalykai, bet ne tapatūs. >>>>>>> Teisė neturi teisės remtis moralumo kriterijais dėl tos paprastos >>>>>>> priežasties, jog moralės klausimai yra neapibrėžiami ir >>>>>>> neformalizuojami >>>>>>> iš principo, yra nepastovūs tiek erdvėje tiek laike. Bent jau >>>>>>> vakarietiškoj >>>>>>> tradicijoj. Šariatas ir kitokie iš viduramžių mano ir gyvena kitaip. >>>>>>> >>>>>>> "Remigijus"<em@i.las> wrote in message >>>>>>> news:jtkosa$kng$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> "autorius - ožys" nesakysiu, tad, matyt, galiu pasisakyti. >>>>>>>> >>>>>>>> Pavyzdinis teisininko imbecilo, įtikėjusio, kad egzistuoja tik >>>>>>>> "teisinė" >>>>>>>> (kabutėse todėl, kad tai tiesiog absurdas, tačiau neįtikėtinai >>>>>>>> giliai >>>>>>>> implantuotas į visų tesininkų smegenis) erdvė ir nėra jokios >>>>>>>> fizikinės :-))) >>>>>>>> >>>>>>>> Tau tai turėtū būti įdomu... >>>>>>>> >>>>>>>> Remigijus >>>>>>>> >>>>>>>> On 2012.07.10 19:41, Alvidon wrote: >>>>>>>>> http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/kjovaisas-kodel-reikia-grieztai-skirti-teise-nuo-morales.d?id=59080681 >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Na, ar nors vienas iš oponentų sugebėtų argumentuotai >>>>>>>>> paprieštaraut ? >>>>>>>>> T.y. pateikti kažką panašaus į "autorius ten_ir_ten klysta, >>>>>>>>> nes..." >>>>>>>>> >>>>>>>>> Varijantai "autorius - ožys" nesiskaito, tai veikų darželio >>>>>>>>> lygis, nu >>>>>>>>> arba santechnik-san lygis (budulių patvorinių). >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >