Parašei daug teisingų teiginių, bet niekaip nesuprantu kaip jie padeda spręsti konfliktą. "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ju9646$20k$1@trimpas.omnitel.net... > 4'am punkte jau loginė klaida. Kaltumas apsprendžiamas taisyklių. Pažeidei > KET - kaltas. > Nepažeidei KET - nekaltas. Sėdo girtas prie vairo - kaltas. Kirto > ištisinę - kaltas. > Sustojo ne ten ir ne tap - kaltas. Trenkėsi į kliūtį, galėdamas to > trenkimosi išvengt - kaltas. > Šiuo konkrečiu atveju neaiškumai būtų tik dėl "ar galėjo išvengt > trenkimosi". > > "cinic" <a@b.c> wrote in message news:ju8oop$hr1$1@trimpas.omnitel.net... > Su tokiais apibūdinimais tu krypsti nuo temos. Jeigu tau darosi nebeįdomu > ir painu, tai galim baigti. > > Tu daug kartų sakei mintį, kad teisė reikalinga, kad būtų aišku kaip > spręsti konfliktus.(1) > Kokį mes turim konfliktą mano aprašytame pavyzdyje? Konfliktas yra toks, > kad reikia išsiaiškinti kuris vairuotojas turės atlyginti nuostolius (jei > neapsidraudęs civiliniu draudimu) bei pats patirs nuostolių (jei > neapsidraudęs kasko) (2). > Pasakyk, prašau, kuris vairuotojas turėtų atlyginti nuostolius? > Nuostolius turės atlyginti tas vairuotojas kuris nesilaikė taisyklių ir > tas nesilaikymas buvo avarijos priežastis (3). > Nesilaikymas tų taisyklių kurios nėra konflikto priežastis mūsų iš esmės > nedomina (4). Nėr konflikto, nėra rizikos pasileisti žarnas, nereikia ir > teisės. Apie taisykles ir baudas kurių tikslas – nusižengimų prevencija > dabar visai nėra prasmės kalbėti. Aš nekeliu klausimo už ką ir už ką > reikia bausti. > > Panaudojau numerėlius, kad būtų lengviau atsekti nuo kurios vietos mūsų > nuomonės skiriasi. Jei atsakinėsi, paminėk, kad nuo punkto X jau yra > pezalai.