Ar teisingai supratau situacija? Transporto priemones nuo 1-o iki 4-os sustoja, nes to reikalauja KET. Kai reikalavimo stoveti nebera, jos pradeda vaziuoti toliau, taciau 4-a transporto priemone pasirenka ne visai standartine trajektorija ir susiduria su 2-a transporto priemone. Jeigu taip - tada aisku kyla tokei klausimai. 1. Ar ka nors keicia, kad transporto piremones susidure pesciuju perejoje? IMHO - ne. 2. Ar ka nors keicia, kad 2-a transporto priemone pries susidurima nebuvo sustojusi, nes atvaziavo prie perejos tada, kada KET jau to nereikalavo. IMHO - ne. 3. Ar galima laikyti, kad autoivykio priezastinis tam tikra dalimi buvo salygota to, kad 2-os tarnsporto priemones valdytojas pazeide KET ir vaziavo tarpu tarp 1-os ir 2-os transporto priemoniu? IMHO butu slieku ieskojimas ant biliardo stalo ir teigiamas atsakymas galima tk su salyga, kad teismu sprendimai neprognozuojami. "efk0nas" wrote in message news:ispo5u$ij4$1@trimpas.omnitel.net... K js ia nusinekat? Gi aikiai parayta, kad mocas SUSTOJO, kad praleist psiuosius, o tik po to pradjo vaiuot. Be to, dvirat per perj reikia VESTI, o ne ant jo VAIUOTI. Taip kad kaltas dviratis ir nr joki diskusij.