o tu gal pries sikdamas britvutem paprasyk kad kas duotu ant moco atsisest, papasakosi paskui apie "nieko nematyma" "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:isprmk$npj$1@trimpas.omnitel.net... > On 06/09/2011 10:03 AM, Linas Petkevičius wrote: >> Bandau prisimint. Turbut kalba apie situos punktus? >> 37. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo >> sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą ,,Pėsčiųjų perėja“, kad >> praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su >> viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą >> perėjoje įėjusį *pėsčiąjį.* >> 38. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją sustojo transporto priemonė, ta pačia >> kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sustoti ir vėl pradėti >> važiuoti tik *įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo*, kuriam jis galėtų >> sutrukdyti arba sukelti pavojų. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją transporto >> priemonė sulėtino greitį, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas >> privalo sulėtinti greitį arba sustoti ir vėl *pradėti važiuoti tik >> įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo*, kuriam jis galėtų sutrukdyti >> arba sukelti pavojų. >> Įvykio metu nukentėjo kažkoks pėstysis? Ar gal gal kažkokį kitą punktą >> praleidau? > > > nepraleidai. tai sakai moco vairuotojas ispilde situos punktus? stovedamas > tarpe tarp dvieju masinu jis nieko nematydamas i sonus rove i prieki. > laisvai vietoj dviracio galejo buti zmogus, begantis vaikas ir panasiai. > esme kad moco vairuotojas nieko nemate i sonus. t.y. jis tu punktu > neispilde. jei jau dviracio nepamate, tai pesciojo tuo labiau nebutu > pamates. beje apie pesciojo greiti - zmogus is vietos pajuda zymiai > staigiau ir greiciau negu dviratis. plius dviratinikas yra aukstesnis ir > didesnis objektas. todel 38 punktas vienareiksmiskai pazeistas. > > >> "CodeC" wrote in message news:ispqgn$m07$1@trimpas.omnitel.net... >> >gal ta proga primink kada KET liepia sustoti prie perejos ir kada >> leidzia vaziuoti? >