bet nutrenkus girta ir per raudona ivaziavusi i sankryza, as lygiai taip nesielgiau atsargiai t.y. nevaziavau ant 20km/h kad galeciau laiku sustoti (4) arba ir nesilaikiau visu atgarumo priemoniu (9), kad nepristabdžiau ir neapsidauriau :) 4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. 9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti. "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:isq1da$eb$1@trimpas.omnitel.net... > 2011-06-09 11:39, AudLiut rašė: >> As sneku apie tuos punktus kurie galejo tureti tiesioginės įtakos eismo >> ivykiui. > > O jie ir turėjo tiesioginę įtaką. Ypač 4 ir 9. Nes čia esminė įvykio > priežastis buvo dėmesio ir atsargumo stoka iš dviratininko ir > motociklininko pusės. > > >> O tavo isvardintus punktus lygiai taip pat pazeide abu > > Tau turbūt dešimtą kartą sakoma: niekas dviratininko nekaltu padaryti > nenori! Kaltas jis. Irgi nesilaikė šitų punktų + važiavo per perėją + > persirikiavo bile kaip. > > > ir beje 4 ir 9 punkto nesilaikyma galima pritempti visiems visu eismo > ivykiu dalyviams. > > Tikrai ne. Vienok, manai, kad tie punktai į KET įrašyti tik tam, kad KET > ilgesnės būtų?