Kaip visada konstruktyvu. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ispqbg$lq2$1@trimpas.omnitel.net... > > Ar teisingai supratau situacija? Transporto priemones nuo 1-o iki 4-os > sustoja, nes to reikalauja KET. Kai reikalavimo stoveti nebera, jos > pradeda > vaziuoti toliau, taciau 4-a transporto priemone pasirenka ne visai > standartine trajektorija ir susiduria su 2-a transporto priemone. > > Jeigu taip - tada aisku kyla tokei klausimai. > > 1. Ar ka nors keicia, kad transporto piremones susidure pesciuju perejoje? > IMHO - ne. > 2. Ar ka nors keicia, kad 2-a transporto priemone pries susidurima nebuvo > sustojusi, nes atvaziavo prie perejos tada, kada KET jau to nereikalavo. > IMHO - ne. > 3. Ar galima laikyti, kad autoivykio priezastinis tam tikra dalimi buvo > salygota to, kad 2-os tarnsporto priemones valdytojas pazeide KET ir > vaziavo > tarpu tarp 1-os ir 2-os transporto priemoniu? IMHO butu slieku ieskojimas > ant biliardo stalo ir teigiamas atsakymas galima tk su salyga, kad teismu > sprendimai neprognozuojami. > > > > "efk0nas" wrote in message news:ispo5u$ij4$1@trimpas.omnitel.net... > > Ką jūs čia nusišnekat? Gi aiškiai parašyta, kad mocas SUSTOJO, kad > praleistų > pėsčiuosius, o tik po to pradėjo važiuot. Be to, dviratį per perėją reikia > VESTI, o ne ant jo VAŽIUOTI. Taip kad kaltas dviratis ir nėr jokių > diskusijų. > >