na taip iki 200kkm visos tos turbinos ir kiti velniai neprimena apie save. bet vat kolegų važiuojančių pasukt ratus magistralėj tai žinau, tai kai pagalvoji, tai geriau negalvot :) On 16/09/2014 09:12, Vitas wrote: > Tai kad pats klausime ir atsakei kuo nedera: > 1. Igai syla. Jei stoviniuosi spustyse ir variklis visa laika dirbs > laisva eiga, tai ziema ir is vis gali nepasiekti darbines temperaturos. > Ko pasekoje variklis labiau devisi, dideles degalu sanaudos. > 2. DPF. Regeneruotis filtrui reikia dazniausiai aukstom apsukom > pavazineti ilgesni laika, kas mieste neimanoma. > 3. Dyzelis komplektuojamas su oro kompresoriumi (turbina) ir duju > recirkuliacine sistema (EGR) kurie irgi yra vienos is silpnesniu dyzelio > sistemos komponentu. > 4. Jei ieskai ne naujo automobilio, tai tiketina rasti mazai vaziavusi > dyzeli bus gerokai sudetingiau. > > O tada kam tau viso to reikia? > >> Tai vat butu idomu konkreciai isgirsti kuo jie nedera, kad paskui >> daugiau argumentu butu:) >> >> On 2014.09.16 08:38, Vitas wrote: >> >>> Jau vien subj. pamineti du nelabai derantys tarpusavyje dalykai - >>> dyzelis ir trumpi atstumai. >>> Taip vazinejant siai dienai as gal rinkciausi hibrida. >