On 09/17/2014 11:20 AM, Iks'as wrote: > BMW gal baubia garsiau, tai ir atrodo, kad valina aj as tai jau 'susitaikiau' kad visa vakara su interneto botu prasigincyjau, nes tokiu nesamoniu bent karta su masina vaziaves kazin ar galetu nusisneket. > > On 2014.09.17 11:03, CodeC wrote: >> On 09/17/2014 11:00 AM, Dainiushas wrote: >>> koks jausmingas post'as! >>> >>> šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais. >>> skaičiuok iš naujo ;). >> >> nepamirsau. nematau prasmes gilintis i 0.2 (3.45 vs 3.65) skirtumus po >> kablelio. niekas nuo to nepasikeicia is esmes. specialiai tau rasiau >> supaprastinta varianta, kad suprastum. bet xuj. >> gal dabar jau tu suskaiciuosi su tuo 0.2 skirtumu ir parasysi is naujo >> kaip pas feilinu? ar gausis tik bleeeee kaip visada? >> >>> >>> On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote: >>>> On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote: >>>>> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :) >>>>> >>>>> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė >>>>> >>>>> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif >>>>> >>>>> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta". >>>>> >>>>> va AFN torko krevė >>>>> >>>>> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg >>>>> >>>>> >>>>> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :) >>>> >>>> ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia >>>> ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is >>>> to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka >>>> pakartojai >>>> ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista: >>>> >>>> passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78 >>>> bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23 >>>> >>>> tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau: >>>> >>>> pradedant nuo 1000 rpm: >>>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm >>>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm >>>> >>>> 1900rpm: >>>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm >>>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm >>>> >>>> vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt >>>> shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta >>>> troike nudususia. >>>> siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu >>>> pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla. >>>> beveik dvigubai - ka ir sakiau! >>>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta >>>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai) >>>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt. >>>> >>>> tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas? >>>> susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus >>>> pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats >>>> nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus' >>>> tai net graudu skaityt. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote: >>>>>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei >>>>>> puse >>>>>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada >>>>>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira >>>>>> pasukes i >>>>>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. >>>>>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir >>>>>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau >>>>>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas >>>>>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. >>>>>> >>>>>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). >>>>>>> >>>>>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man >>>>>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir >>>>>>> jei >>>>>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). >>>>>>> >>>>>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >>>>>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> >>>> >>> >> >