Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-17 17:02:45
On 17/09/2014 15:17, CodeC wrote:
> On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote:
>> ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja
>
> daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia
> suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka panasaus
> i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo.
>
>> užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros
>> trečios pavaros perdavimus parašysi? :)
>
> bmw    4.23 2.52 1.66 1.22 1.00
> passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70
>
> you loose, I win.

bile tu geriau pasijausi :)

> td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli
> pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i vel
> stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :)
> 1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1
> saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie
> klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :))))
>


ne nu tai kas be ko, tavo įspūdžiai realesni ir objektyvesni :)

>>
>> On 17/09/2014 14:09, CodeC wrote:
>>> tai sitie skaiciavimai neteisingi:
>>>
>>> pradedant nuo 1000 rpm:
>>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm
>>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm
>>>
>>> 1900rpm:
>>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm
>>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm
>>>
>>> ???
>>> pataisyk. kad 0.2 final drive skirtumo neitraukiau, zinau. suskaiciuot
>>> su tuo 0.2. sugebesi?
>>>
>>> 1000-2000rpm diapazonas mieste ir yra aktualiausias. jame ir valina.
>>> ir tai ne klaidingas ispudis, o realybe.
>>> pajudant ir pradedant begetis. 100kmh neidomu visiskai. atitinkamose
>>> situacijose, ten kur su dyzeliu spesi ivaziuot, su benzu nespesi. mieste
>>> tu situaciju - kas antram metre. ir benzas ir dyzelis pradeda vaziuot
>>> nuo ~800rpm. neatsiranda 4krpm nei pas viena stebuklingai akimirksniu.
>>> benzas be 4rpm nevaziuoja. turi sulaukt kol vaziuos. dyzelis vaziuoja
>>> jau su 2000-2500 rpm, ko mieste uztenka pilnai, realiai niekad daugiau
>>> ir nesuku. APIE TAI kalba. lenkimas, uzmiestis ir 140kmh - atskira tema,
>>> kurioj atvirsciai nei dabar trolinai pries menesi gera. nedaeina
>>> niekaip?
>>>
>>>
>>> On 09/17/2014 02:01 PM, Dainiushas wrote:
>>>> 2x jis ten kreivėse neturi, tai kaip tu gauni ant ratų - nelabai
>>>> suprantu :). 1.5x kreivėj lieka ant ratų 1.3x gal. Ahujenas skirtumas.
>>>> Ir tai - prie vienodų sūkių. Gi realybėj dyzelio 2krpm - 230NM, benzo
>>>> 3krpm - 160. Skaičiuok kas ten ratuose gausis :).
>>>>
>>>> Kodekai, jomajo, tas konkrečiu atveju benzas iki 100 bėgėjasi 1.3
>>>> sekundės greičiau, kam tu čią tą savo briedą stumi?
>>>>
>>>>
>>>> On 17/09/2014 13:54, CodeC wrote:
>>>>> On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>> to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone.
>>>>>> kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai
>>>>>> kalba
>>>>>> apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui
>>>>>
>>>>> kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni
>>>>> torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet
>>>>> nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir
>>>>> verki kad nevaziuoja.
>>>>> dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo
>>>>> lauki
>>>>> kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas
>>>>> pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka.
>>>>>
>>>>>> nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O
>>>>>> aptariamu
>>>>>> atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad
>>>>>> vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt,
>>>>>> supranti,
>>>>>
>>>>> zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu.
>>>>> ziuri
>>>>> i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti.
>>>>> tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is
>>>>> naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki
>>>>> menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie
>>>>> asmeniskumus.
>>>>>
>>>>>> kad 81kW tai ir yra 81kW :)
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>