On 17/09/2014 15:17, CodeC wrote: > On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote: >> ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja > > daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia > suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka panasaus > i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo. > >> užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros >> trečios pavaros perdavimus parašysi? :) > > bmw 4.23 2.52 1.66 1.22 1.00 > passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70 > > you loose, I win. bile tu geriau pasijausi :) > td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli > pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i vel > stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :) > 1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1 > saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie > klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :)))) > ne nu tai kas be ko, tavo įspūdžiai realesni ir objektyvesni :) >> >> On 17/09/2014 14:09, CodeC wrote: >>> tai sitie skaiciavimai neteisingi: >>> >>> pradedant nuo 1000 rpm: >>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm >>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm >>> >>> 1900rpm: >>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm >>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm >>> >>> ??? >>> pataisyk. kad 0.2 final drive skirtumo neitraukiau, zinau. suskaiciuot >>> su tuo 0.2. sugebesi? >>> >>> 1000-2000rpm diapazonas mieste ir yra aktualiausias. jame ir valina. >>> ir tai ne klaidingas ispudis, o realybe. >>> pajudant ir pradedant begetis. 100kmh neidomu visiskai. atitinkamose >>> situacijose, ten kur su dyzeliu spesi ivaziuot, su benzu nespesi. mieste >>> tu situaciju - kas antram metre. ir benzas ir dyzelis pradeda vaziuot >>> nuo ~800rpm. neatsiranda 4krpm nei pas viena stebuklingai akimirksniu. >>> benzas be 4rpm nevaziuoja. turi sulaukt kol vaziuos. dyzelis vaziuoja >>> jau su 2000-2500 rpm, ko mieste uztenka pilnai, realiai niekad daugiau >>> ir nesuku. APIE TAI kalba. lenkimas, uzmiestis ir 140kmh - atskira tema, >>> kurioj atvirsciai nei dabar trolinai pries menesi gera. nedaeina >>> niekaip? >>> >>> >>> On 09/17/2014 02:01 PM, Dainiushas wrote: >>>> 2x jis ten kreivėse neturi, tai kaip tu gauni ant ratų - nelabai >>>> suprantu :). 1.5x kreivėj lieka ant ratų 1.3x gal. Ahujenas skirtumas. >>>> Ir tai - prie vienodų sūkių. Gi realybėj dyzelio 2krpm - 230NM, benzo >>>> 3krpm - 160. Skaičiuok kas ten ratuose gausis :). >>>> >>>> Kodekai, jomajo, tas konkrečiu atveju benzas iki 100 bėgėjasi 1.3 >>>> sekundės greičiau, kam tu čią tą savo briedą stumi? >>>> >>>> >>>> On 17/09/2014 13:54, CodeC wrote: >>>>> On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone. >>>>>> kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai >>>>>> kalba >>>>>> apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui >>>>> >>>>> kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni >>>>> torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet >>>>> nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir >>>>> verki kad nevaziuoja. >>>>> dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo >>>>> lauki >>>>> kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas >>>>> pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka. >>>>> >>>>>> nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O >>>>>> aptariamu >>>>>> atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad >>>>>> vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt, >>>>>> supranti, >>>>> >>>>> zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu. >>>>> ziuri >>>>> i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti. >>>>> tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is >>>>> naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki >>>>> menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie >>>>> asmeniskumus. >>>>> >>>>>> kad 81kW tai ir yra 81kW :) >>>>> >>>> >>> >> >