On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote: > to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone. > kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai kalba > apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir verki kad nevaziuoja. dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo lauki kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka. > nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O aptariamu > atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad > vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt, supranti, zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu. ziuri i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti. tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie asmeniskumus. > kad 81kW tai ir yra 81kW :)