Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-17 11:27:42
nžn iš kur tuos po kablelio trauki, bet pasato 100km/h - truputį virš 
2krpm, troikės - 3krpm.

Na bet tu geriau žinai kaip tos abi mašinos važiuoja, ką man čia 
besiginčyt su tavim.

On 17/09/2014 11:03, CodeC wrote:
> On 09/17/2014 11:00 AM, Dainiushas wrote:
>> koks jausmingas post'as!
>>
>> šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais.
>> skaičiuok iš naujo ;).
>
> nepamirsau. nematau prasmes gilintis i 0.2 (3.45 vs 3.65) skirtumus po
> kablelio. niekas nuo to nepasikeicia is esmes. specialiai tau rasiau
> supaprastinta varianta, kad suprastum. bet xuj.
> gal dabar jau tu suskaiciuosi su tuo 0.2 skirtumu ir parasysi is naujo
> kaip pas feilinu? ar gausis tik bleeeee kaip visada?
>
>>
>> On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote:
>>> On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote:
>>>> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :)
>>>>
>>>> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė
>>>>
>>>> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif
>>>>
>>>> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta".
>>>>
>>>> va AFN torko krevė
>>>>
>>>> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg
>>>>
>>>>
>>>> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :)
>>>
>>> ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia
>>> ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is
>>> to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka pakartojai
>>> ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista:
>>>
>>> passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78
>>> bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23
>>>
>>> tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau:
>>>
>>> pradedant nuo 1000 rpm:
>>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm
>>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm
>>>
>>> 1900rpm:
>>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm
>>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm
>>>
>>> vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt
>>> shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta
>>> troike nudususia.
>>> siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu
>>> pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla.
>>> beveik dvigubai - ka ir sakiau!
>>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta
>>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai)
>>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt.
>>>
>>> tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas?
>>> susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus
>>> pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats
>>> nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus'
>>> tai net graudu skaityt.
>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote:
>>>>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse
>>>>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada
>>>>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i
>>>>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes.
>>>>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir
>>>>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau
>>>>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas
>>>>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint.
>>>>>
>>>>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :).
>>>>>>
>>>>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man
>>>>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir
>>>>>> jei
>>>>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :).
>>>>>>
>>>>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote:
>>>>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>
>>>
>>
>