nžn iš kur tuos po kablelio trauki, bet pasato 100km/h - truputį virš 2krpm, troikės - 3krpm. Na bet tu geriau žinai kaip tos abi mašinos važiuoja, ką man čia besiginčyt su tavim. On 17/09/2014 11:03, CodeC wrote: > On 09/17/2014 11:00 AM, Dainiushas wrote: >> koks jausmingas post'as! >> >> šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais. >> skaičiuok iš naujo ;). > > nepamirsau. nematau prasmes gilintis i 0.2 (3.45 vs 3.65) skirtumus po > kablelio. niekas nuo to nepasikeicia is esmes. specialiai tau rasiau > supaprastinta varianta, kad suprastum. bet xuj. > gal dabar jau tu suskaiciuosi su tuo 0.2 skirtumu ir parasysi is naujo > kaip pas feilinu? ar gausis tik bleeeee kaip visada? > >> >> On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote: >>> On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote: >>>> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :) >>>> >>>> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė >>>> >>>> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif >>>> >>>> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta". >>>> >>>> va AFN torko krevė >>>> >>>> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg >>>> >>>> >>>> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :) >>> >>> ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia >>> ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is >>> to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka pakartojai >>> ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista: >>> >>> passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78 >>> bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23 >>> >>> tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau: >>> >>> pradedant nuo 1000 rpm: >>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm >>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm >>> >>> 1900rpm: >>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm >>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm >>> >>> vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt >>> shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta >>> troike nudususia. >>> siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu >>> pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla. >>> beveik dvigubai - ka ir sakiau! >>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta >>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai) >>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt. >>> >>> tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas? >>> susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus >>> pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats >>> nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus' >>> tai net graudu skaityt. >>> >>>> >>>> >>>> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote: >>>>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse >>>>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada >>>>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i >>>>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. >>>>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir >>>>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau >>>>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas >>>>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. >>>>> >>>>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: >>>>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). >>>>>> >>>>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man >>>>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir >>>>>> jei >>>>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). >>>>>> >>>>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >>>>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: >>>>>>>> >>> >> >