Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-09-23 14:55:55
nu kodekai tu axujiel visai. lygini b5 su 46? gydyt galva laikas. pisa ta 
troike pasata be jokiu kalbu, tiek sekundem, tiek vaziavimu po 
miesta/uzmiesti. ka jau kalbet apie patoguma vairuojant. siaip bmw tai ne 
vien variklis. ka puikiai ir patvirtina parduotu egzemplioriu kiekis.

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lvabtp$bmf$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote:
>> p.s. o tai apie turbas torkus transmisijas - nieko nebus? :)
>>
>
> bus. cia priminimas, apie ka:
>
> > skaičiai. Pasatas turi 240NM@1900rpm. Troikė 190NM@3900rpm. Troikės
> > transmisijos perdavimas skiriasi ~1.4 karto. Tai ant ratų kažkuriose
> > apsukose turim net daugiau nei pasato dyzelis. Ką ir patvirtina
> > deklaruoti skaičiai bei pojūčiai vairuojant. Dar, benzininio atmosferiko
> > torkas nuo maksimumo nekrenta taip drastiškai kaip dyzelio.
>
> tai kiek troike turi NM ties 1900? bus 100? tai deka 1.4 perdavimo 
> skirtumo bus bent puse, kas pas pasata?
> tau vaziuojant batono aktualu, kas greiciau 140kmh pasieks?
> man tai aktualiau, kas 20-30-40-50-60kmh greiciau pasieks.
> pvz rikiuojantis, pvz ivaziuojant i zieda, sukant i kaire ir pan.
> situo atzvulgiu ruko ta tavo troike ir jei tu dar del to abejoji, nors 
> turi abi, tai cia as nepadesiu jau. sorry.
>
>
>>
>> On 2014.09.17 00:23, CodeC wrote:
>>> On 2014.09.17 00:17, Dainiushas wrote:
>>>> On 2014.09.17 00:02, CodeC wrote:
>>>>> ir dar klausimu kyla - 'ir ka ta turba' ?:)))
>>>>
>>>> papasakok :)
>>>>
>>>>> tu man nepasakok kaip vaziuoja benzai atmosferikai, as itariu
>>>>> daugiau su
>>>>> jais uz tave nuvaziaves biski :) ar  bent jau su idomesniais. tame
>>>>> tarpe
>>>>> 3.0 v6 ir 2.5 i6.
>>>>
>>>> panašu, kaip šachtioras aukso kasykloj. Iškasęs daug, bet net akyse
>>>> nematęs kaip atrodo :)
>>>
>>> ta prasme? as bent jau pats asmeniskai esu lygines ir ne per 2km tokias
>>> masinas ir zinau kaip jos vaziuoja, aj probe 2.2 turbo irgi gera
>>> patirtis buvo. po va tokiu masinu isgirdus, kad kazkas dziaugiasi bmw,
>>> nes turi uzdujinta 318 troike, tai tik sypsena kelia. nebesigincysiu as
>>> daugiau, nes sutinku tik su paskutiniu tavo sakiniu. man ta riba yra
>>> gana aiski - ten kur bmw, ten ekonomijos del kuro mililitru nera ir
>>> nereik. o ten kur yra ekonomija, nera bmw. tu nusistates savo riba
>>> garsiai juokeisi ir tebesijuoki is lybros visais kampais, tai as
>>> pasilieku sau teise pasijuokt is uzdujinto 318 "bmw" :)))
>>>
>>>>
>>>>> bet tavasis 1.8 i4 patikek, kitoj planetoj ir su
>>>>> sveiku 1.9 tdi net nera ka lygint.
>>>>
>>>> juokingiausia, kad panašu apie abu žinai tiek, kad jie yra :)
>>>>
>>>>> ir kam cia apie 5 saiba kalbi. mieste aktualiausia 1-2-3 kaip
>>>>> traukia ir
>>>>> cia reikia kubaturos atmosferiniam benzui. arba turbos kaip pas 
>>>>> dyzeli.
>>>>
>>>> tai gali pakomentuot, kodėl passat'as užuot šovęs kaip strėlė, 100km/h
>>>> "renka" pusantros sekundės ilgiau? :)
>>>>
>>>>> 1.8 tai zviegia ir tiek, nevalitas visiskas. nu cia pasvarsymu
>>>>> bmw-nebmw
>>>>> kontekste.
>>>>
>>>> nežviegia. tai vienas iš dalykų kodėl buvo pirktas BMW. C4 1.6 panašūs
>>>> 80kW - o vat ten jau kaip tu sakai, žviegia ir nevažiuoja.
>>>>
>>>>> vaziuot tai taip, imanoma, nesigincyju. su 0.8 irgi jokiu
>>>>> parkiu. tik dujint ir apsimest bmw nereik.
>>>>>
>>>>
>>>> galima ir su šunų kinkiniu važiuot. Bet aš tai nematai problemos jei tą
>>>> apatinę ribą kiekvienas nusistato pats sau.
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>