nu kodekai tu axujiel visai. lygini b5 su 46? gydyt galva laikas. pisa ta troike pasata be jokiu kalbu, tiek sekundem, tiek vaziavimu po miesta/uzmiesti. ka jau kalbet apie patoguma vairuojant. siaip bmw tai ne vien variklis. ka puikiai ir patvirtina parduotu egzemplioriu kiekis. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lvabtp$bmf$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: >> p.s. o tai apie turbas torkus transmisijas - nieko nebus? :) >> > > bus. cia priminimas, apie ka: > > > skaičiai. Pasatas turi 240NM@1900rpm. Troikė 190NM@3900rpm. Troikės > > transmisijos perdavimas skiriasi ~1.4 karto. Tai ant ratų kažkuriose > > apsukose turim net daugiau nei pasato dyzelis. Ką ir patvirtina > > deklaruoti skaičiai bei pojūčiai vairuojant. Dar, benzininio atmosferiko > > torkas nuo maksimumo nekrenta taip drastiškai kaip dyzelio. > > tai kiek troike turi NM ties 1900? bus 100? tai deka 1.4 perdavimo > skirtumo bus bent puse, kas pas pasata? > tau vaziuojant batono aktualu, kas greiciau 140kmh pasieks? > man tai aktualiau, kas 20-30-40-50-60kmh greiciau pasieks. > pvz rikiuojantis, pvz ivaziuojant i zieda, sukant i kaire ir pan. > situo atzvulgiu ruko ta tavo troike ir jei tu dar del to abejoji, nors > turi abi, tai cia as nepadesiu jau. sorry. > > >> >> On 2014.09.17 00:23, CodeC wrote: >>> On 2014.09.17 00:17, Dainiushas wrote: >>>> On 2014.09.17 00:02, CodeC wrote: >>>>> ir dar klausimu kyla - 'ir ka ta turba' ?:))) >>>> >>>> papasakok :) >>>> >>>>> tu man nepasakok kaip vaziuoja benzai atmosferikai, as itariu >>>>> daugiau su >>>>> jais uz tave nuvaziaves biski :) ar bent jau su idomesniais. tame >>>>> tarpe >>>>> 3.0 v6 ir 2.5 i6. >>>> >>>> panašu, kaip šachtioras aukso kasykloj. Iškasęs daug, bet net akyse >>>> nematęs kaip atrodo :) >>> >>> ta prasme? as bent jau pats asmeniskai esu lygines ir ne per 2km tokias >>> masinas ir zinau kaip jos vaziuoja, aj probe 2.2 turbo irgi gera >>> patirtis buvo. po va tokiu masinu isgirdus, kad kazkas dziaugiasi bmw, >>> nes turi uzdujinta 318 troike, tai tik sypsena kelia. nebesigincysiu as >>> daugiau, nes sutinku tik su paskutiniu tavo sakiniu. man ta riba yra >>> gana aiski - ten kur bmw, ten ekonomijos del kuro mililitru nera ir >>> nereik. o ten kur yra ekonomija, nera bmw. tu nusistates savo riba >>> garsiai juokeisi ir tebesijuoki is lybros visais kampais, tai as >>> pasilieku sau teise pasijuokt is uzdujinto 318 "bmw" :))) >>> >>>> >>>>> bet tavasis 1.8 i4 patikek, kitoj planetoj ir su >>>>> sveiku 1.9 tdi net nera ka lygint. >>>> >>>> juokingiausia, kad panašu apie abu žinai tiek, kad jie yra :) >>>> >>>>> ir kam cia apie 5 saiba kalbi. mieste aktualiausia 1-2-3 kaip >>>>> traukia ir >>>>> cia reikia kubaturos atmosferiniam benzui. arba turbos kaip pas >>>>> dyzeli. >>>> >>>> tai gali pakomentuot, kodėl passat'as užuot šovęs kaip strėlė, 100km/h >>>> "renka" pusantros sekundės ilgiau? :) >>>> >>>>> 1.8 tai zviegia ir tiek, nevalitas visiskas. nu cia pasvarsymu >>>>> bmw-nebmw >>>>> kontekste. >>>> >>>> nežviegia. tai vienas iš dalykų kodėl buvo pirktas BMW. C4 1.6 panašūs >>>> 80kW - o vat ten jau kaip tu sakai, žviegia ir nevažiuoja. >>>> >>>>> vaziuot tai taip, imanoma, nesigincyju. su 0.8 irgi jokiu >>>>> parkiu. tik dujint ir apsimest bmw nereik. >>>>> >>>> >>>> galima ir su šunų kinkiniu važiuot. Bet aš tai nematai problemos jei tą >>>> apatinę ribą kiekvienas nusistato pats sau. >>>> >>>>> >>>>> >>> >> >