> > siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai panasiai. > todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas > naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu girdejes, > visus kompus tuo klausimu eina isdurti. > ne nu tai jo, nusiskaitai kodą ir išburi tą EGR. viskas paprasta :D > masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as > nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta vaziavus su > normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau duos 6 > cilindrai... > as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu, > kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw. > o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip gausiai geriau?