On 09/16/2014 09:29 AM, Aladdin wrote: > Tai tada taip iseina visiems turintiems DPF filtrus ir vazinejantiems > mieste yra batai, nesvarbu ar trumpas atstumas ar kiek ilgesnis, ypac > jei kamsciuose sedet? Beje girdejau sneka, kad metu laikotarpyje Tuvlita > planuoja pradeti trumpinti visus piliecius su kastruotais ar atjungtais > dpf:) > > O benzine turbina nebus silpnesnis sistemos komponentas? bus. bet turbina dyzeliui yra butinybe, nes be jos tai pats turbut zinai kaip dyzeliai vaizuoja. o benzui turbina tai jau kaip ir prabanga ar tai kazkoks polinkis i sport. jei jau perki turbo benza, neturetu but dideles problemos kazkada pasirestauruot turba uz koki 1 klt. tai turi pasirinkima pirkt benza be turbinos. pvz didesnes kubaturos. > > On 2014.09.16 09:12, Vitas wrote: > >> Tai kad pats klausime ir atsakei kuo nedera: >> 1. Igai syla. Jei stoviniuosi spustyse ir variklis visa laika dirbs >> laisva eiga, tai ziema ir is vis >> gali nepasiekti darbines temperaturos. Ko pasekoje variklis labiau >> devisi, dideles degalu sanaudos. >> 2. DPF. Regeneruotis filtrui reikia dazniausiai aukstom apsukom >> pavazineti ilgesni laika, kas mieste >> neimanoma. >> 3. Dyzelis komplektuojamas su oro kompresoriumi (turbina) ir duju >> recirkuliacine sistema (EGR) kurie >> irgi yra vienos is silpnesniu dyzelio sistemos komponentu. >> 4. Jei ieskai ne naujo automobilio, tai tiketina rasti mazai vaziavusi >> dyzeli bus gerokai sudetingiau. >