On 09/17/2014 01:36 PM, Dainiushas wrote: > tai tu principe nori pasakyt, kad du vienodos galios automobiliai, > vienas dyzelinis kitas benzininis, startuoja iš vietos, iki 50km/h > dyzelis nuvažiuoja toli toli, o per sekančius 50km/h benzininis jį > pasiveja? apytikriai taip. tik itariu vel ta 'toli toli' ir 'pasiveja' suprasi kazkaip ispustai savotiskai perdetai. o tu principe nori pasakyt, kad torko skaiciai ant ratu nebesvarbus? ir tas akivaizdus beveik 2x skirtumas px? kam tada pradzioj pats metei tuos skaicius ir kreives, kol nesupratai, i ka finale jos issivarto? > > On 17/09/2014 13:10, CodeC wrote: >> On 09/17/2014 12:55 PM, Dainiushas wrote: >>> išvada, kad su dyzeliu važinėji 1.5-2.5 diapazone, su benzu - 2-3.5 >>> diapazone. Ir viskas gaunasi panašiai. Žinoma, jei kriterijus neviršyt >>> 2krpm, tada dyzelis laimi be variantų. >> >> tai tavo tie 2-4 krpm atsiranda is niekur ir is karto??? >> ar tu rimtai dabar jau skaiciu svarba neigt pradesi, kai pamatei, kad >> gaunasi kapitaliai ne i ta puse kaip tikejaisi? >> isvada paprasta - mieste miesto rezimu maltis turbodyzelis gaunasi 100% >> smagiau uz tokios pat kubaturos ne turbo benza. >> tas smagiau reiskia, kad miesto greiti pasiekia juntamai lengviau ir >> greiciau. mieste pas turbodyzeli tavo taip akcentuojamas torkas 'ant >> ratu' PASTOVIAI 1.5-2 kartus didesnis nei pas benza, atitinkamai >> elgiantis su pavaru rankena. visi svaigimai apie sekundes iki 100kmh ir >> 140kmh totaliai neidomus mieste. >> apie tai ir kalbu jau antra diena. miesto rezimas - stop-1-2-3-stop ir >> vel is naujo. bet tau svarbiau dabar persimest ant 5 pavaros ir 140kmh >> temos, nes sitos jau 'atsikandai'. paprasei skaiciu, gavai - ijungei >> durniu. ir dar apeliuoji i 'geles' is mano puses, kai pats nesubegi >> pripazint nusisnekejes. >> >>>