On 09/16/2014 09:22 AM, Dainiushas wrote: > nu, pas kokį nors BNW šešiakaušį pzdc kiek ten to garso :) taip daxuja, ir jeigu negirdi tai tikrai ne mano problemos. su benzu nera ka lygint. > > On 16/09/2014 09:18, CodeC wrote: >> nu ir kaip visada garsa paminet reikia, nors cia yra troliu, kuriem >> 'normalus' dyzeliai nesiskiria nuo benzo, bet tai cia ju numindziotu >> ausu problemos. dyzelis tik prie dideliu atstumu prasme ir igauna, >> daugiau tai prasmes is jo tikrai jokios. >> >> On 09/16/2014 09:12 AM, Vitas wrote: >>> Tai kad pats klausime ir atsakei kuo nedera: >>> 1. Igai syla. Jei stoviniuosi spustyse ir variklis visa laika dirbs >>> laisva eiga, tai ziema ir is vis gali nepasiekti darbines temperaturos. >>> Ko pasekoje variklis labiau devisi, dideles degalu sanaudos. >>> 2. DPF. Regeneruotis filtrui reikia dazniausiai aukstom apsukom >>> pavazineti ilgesni laika, kas mieste neimanoma. >>> 3. Dyzelis komplektuojamas su oro kompresoriumi (turbina) ir duju >>> recirkuliacine sistema (EGR) kurie irgi yra vienos is silpnesniu dyzelio >>> sistemos komponentu. >>> 4. Jei ieskai ne naujo automobilio, tai tiketina rasti mazai vaziavusi >>> dyzeli bus gerokai sudetingiau. >>> >>> O tada kam tau viso to reikia? >>> >>>> Tai vat butu idomu konkreciai isgirsti kuo jie nedera, kad paskui >>>> daugiau argumentu butu:) >>>> >>>> On 2014.09.16 08:38, Vitas wrote: >>>> >>>>> Jau vien subj. pamineti du nelabai derantys tarpusavyje dalykai - >>>>> dyzelis ir trumpi atstumai. >>>>> Taip vazinejant siai dienai as gal rinkciausi hibrida. >>> >> >