čia tau ne turbodyzelis, nekrenta torkas tokiais greičiais. M43TU tikrai elastingas, viskas ten jame gerai padaryta. Išskyrus kelias konstrukcines smulkmenas. O ir 5% skirtumas įsibėgėjimo dinamikoje viską pasako :). 320i 125kW nuo 2000m. 210NM@3500rpm. nuo 2002 318i 105kW, 200NM@3750rpm. ir šito jau juntamai mažesnės kuro sąnaudos. Kas link tų keturkaušių garso - jo lygis toks, kad apie jį plėstis nelabai yra prasmės... On 2014.09.16 22:54, CodeC wrote: > nu nu :) skaicius pateikiai, o ar pamastei bent biski apie juos? > kiek 1.8 tures NM prie 3500? 140? nepataikiau? > uzsimerkes aisku nevairuoju, bet atskirt neturetu buti baisiai sunku, > tuo labiau kad apskritai variklio garsas ir reakcija i pedala visai kita. > o ir ar e46 320 ne daugiau kw jau buvo? cia toks vaizdas, kad sulyginai > e46 318 su e36 320, nors ir tokiu atzvilgiu nera ka lygint. > > On 2014.09.16 22:45, Dainiushas wrote: >> šiaip tai juokingiausia, kad net neaišku ką čia su kuo lyginam :). Nes >> M10 ir M43TU truputį ne tas pats. Kaip ir E46 nuo E36 skiriasi. O >> Matiz'as, tai jis ir afrikoj Matiz'as >> >> Beje, apie skaičius, E46: >> >> 318i - 180NM@3900rpm, 87kW@5500rpm >> 320i - 190NM@3500rpm, 110kW@5900rpm. >> >> iki 100 - atitinkamai 10.4 ir 9.9s. >> >> nuoširdžiai abejoju, ar sugebėtum atskirt kuris važiuoja o kuris ūžia :) >> >> >> >>>>> >>>> >>>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip >>>> gausiai geriau? >>> >>> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai. >>> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant. >>> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely >>> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to >>> gaidzio vadint bmw. >>> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8 >>> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ? >>> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:) >>> >> >