Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-16 23:05:28
čia tau ne turbodyzelis, nekrenta torkas tokiais greičiais. M43TU tikrai 
elastingas, viskas ten jame gerai padaryta. Išskyrus kelias 
konstrukcines smulkmenas. O ir 5% skirtumas įsibėgėjimo dinamikoje viską 
pasako :).

320i 125kW nuo 2000m. 210NM@3500rpm. nuo 2002 318i 105kW, 200NM@3750rpm. 
ir šito jau juntamai mažesnės kuro sąnaudos.

Kas link tų keturkaušių garso - jo lygis toks, kad apie jį plėstis 
nelabai yra prasmės...


On 2014.09.16 22:54, CodeC wrote:
> nu nu :) skaicius pateikiai, o ar pamastei bent biski apie juos?
> kiek 1.8 tures NM prie 3500?  140? nepataikiau?
> uzsimerkes aisku nevairuoju, bet atskirt neturetu buti baisiai sunku,
> tuo labiau kad apskritai variklio garsas ir reakcija i pedala visai kita.
> o ir ar e46 320 ne daugiau kw jau buvo? cia toks vaizdas, kad sulyginai
> e46 318 su e36 320, nors ir tokiu atzvilgiu nera ka lygint.
>
> On 2014.09.16 22:45, Dainiushas wrote:
>> šiaip tai juokingiausia, kad net neaišku ką čia su kuo lyginam :). Nes
>> M10 ir M43TU truputį ne tas pats. Kaip ir E46 nuo E36 skiriasi. O
>> Matiz'as, tai jis ir afrikoj Matiz'as
>>
>> Beje, apie skaičius, E46:
>>
>> 318i - 180NM@3900rpm, 87kW@5500rpm
>> 320i - 190NM@3500rpm, 110kW@5900rpm.
>>
>> iki 100 - atitinkamai 10.4 ir 9.9s.
>>
>> nuoširdžiai abejoju, ar sugebėtum atskirt kuris važiuoja o kuris ūžia :)
>>
>>
>>
>>>>>
>>>>
>>>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip
>>>> gausiai geriau?
>>>
>>> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai.
>>> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant.
>>> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely
>>> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to
>>> gaidzio vadint bmw.
>>> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8
>>> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ?
>>> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:)
>>>
>>
>