koks jausmingas post'as! šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais. skaičiuok iš naujo ;). On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote: > On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote: >> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :) >> >> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė >> >> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif >> >> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta". >> >> va AFN torko krevė >> >> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg >> >> >> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :) > > ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia > ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is > to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka pakartojai > ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista: > > passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78 > bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23 > > tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau: > > pradedant nuo 1000 rpm: > passat 190 * 3.78 = 718 Nm > bmw 120 * 4.23 = 507 Nm > > 1900rpm: > passat 240 * 3.78 = 907 Nm > bmw 140 * 4.23 = 592 Nm > > vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt > shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta > troike nudususia. > siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu > pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla. > beveik dvigubai - ka ir sakiau! > toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta > su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai) > nustoja traukt ir reik shaibas metyt. > > tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas? > susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus > pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats > nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus' > tai net graudu skaityt. > >> >> >> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote: >>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse >>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada >>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i >>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. >>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir >>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau >>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas >>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. >>> >>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: >>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). >>>> >>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man >>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir jei >>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). >>>> >>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: >>>>>> >