Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-17 11:00:31
koks jausmingas post'as!

šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais. 
skaičiuok iš naujo ;).

On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote:
> On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote:
>> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :)
>>
>> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė
>>
>> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif
>>
>> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta".
>>
>> va AFN torko krevė
>>
>> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg
>>
>>
>> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :)
>
> ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia
> ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is
> to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka pakartojai
> ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista:
>
> passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78
> bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23
>
> tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau:
>
> pradedant nuo 1000 rpm:
> passat 190 * 3.78 = 718 Nm
> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm
>
> 1900rpm:
> passat 240 * 3.78 = 907 Nm
> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm
>
> vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt
> shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta
> troike nudususia.
> siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu
> pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla.
> beveik dvigubai - ka ir sakiau!
> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta
> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai)
> nustoja traukt ir reik shaibas metyt.
>
> tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas?
> susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus
> pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats
> nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus'
> tai net graudu skaityt.
>
>>
>>
>> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote:
>>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse
>>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada
>>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i
>>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes.
>>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir
>>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau
>>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas
>>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint.
>>>
>>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote:
>>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :).
>>>>
>>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man
>>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir jei
>>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :).
>>>>
>>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote:
>>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote:
>>>>>>
>