Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: svyt
Data: 2014-09-24 22:00:31
Dizeliui turi but maziausiai 5 cilindrai, kitaip nervina vibracija
 stovint. O jei sustojus iskart gesint,tai tada tikrai neverta imt
 dizeli, jo privalumas ir yra tame kad stovint beveik neima kuro
 ir neiskiria co.
Del vazinet trumpu atstumu, va kaip pigus variantas- tik
 nusipirkes e39 dizeliuka suzinojau kad vebasta yra standartine
 iranga, tiesa standartiskai dirba gan idomiai- tik uzvedus salta
 varikli ir kai lauko temperatura iki 5 laipsniu. Kad pasildytu
 salona pries uzvedant reiks kazka programuoti.


-- 
---


Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
> nu tai gal pirmieji D5 buriasi. Opeliai kai kurie jau su siurbliais 
> nesiburia.
> 
> kas link BMW... mano supratimu, apie tuos 6 cilindrus tai kažkoks 
> pokvailis stereotipas. jei aš su keturiais važiuoju retai matydamas 
> 3krpm - tai nelabai suprantu ką man duos tie 6. Kita vertus, kaip jau 
> sakiau - jei cikliniesi ant litrų ir cilindrų skaičiaus, tai nelabai yra 
> prasmės plėstis, nes automobilis tai tikrai daug daugiau.
> 
> 
> On 16/09/2014 22:03, CodeC wrote:
>> On 2014.09.16 21:54, Dainiushas wrote:
>>> On 16/09/2014 21:52, CodeC wrote:
>>>> On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest.
>>>>>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir
>>>>>> skarbonke
>>>>>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas.
>>>>>
>>>>> pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :)
>>>>
>>>> tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia
>>>> uzglusinta. zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi
>>>> meta. nu ir nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu.
>>>> nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek.
>>>>
>>>>>
>>>
>>> Lancia dar sena. dar truputį naujesnių reikia. ir niekas jau nebesiburia.
>>
>> ka reiskia nesiburia? D5 volvo uzglusina tuos EGR ir vazineja lygiai
>> taip pat, tik kazka papildomai su kompu dar padaro.
>>
>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis
>>>>>> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su
>>>>>
>>>>> ir taip ramiai, be streso, iki kokių 2-2.5krpm spėji su srautu? Imu du
>>>>> matizus!
>>>>
>>>
>>>
>>> ne, nu jei troikę ir matizą lygini variklio litrais, tai gal aš jau
>>> nebedalyvausiu :)
>>>
>>>> nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek
>>>> ten rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai
>>>> dazniausiai paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega tiek su
>>>> 0.8 matiz reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o
>>>> 80kmh ir pan mieste as neskraidau.
>>
>> tai kad pats nieko gero nesugalvoji, kuo ten ta 1.8 troike yra bmw.
>> pagal tokius kriterijus kokius parasei, tai yra 100+n masinu juos
>> atitinkanciu ir netgi geriau. tai diskusijoj apie prasme dujint bmw
>> girtis 1.8 troike as matau tiek pat prasmes kaip ja dziaugtis labiau uz
>> matiz vaziuojant i maksima batono, kam tu ja ir naudoji. matiz batono
>> nepaveza, ar kas yra? ar troike greiciau batona parveza? o gal jis
>> skanesnis pasidaro pagulejes salia kopustu baliono, prieskoni igauna?
>> as bmw laikau tik tai, kas su 6 kausais ir daugiau. visa kita tik
>> imitacija, o ne bmw.
>>
>>
> 
>