Dizeliui turi but maziausiai 5 cilindrai, kitaip nervina vibracija stovint. O jei sustojus iskart gesint,tai tada tikrai neverta imt dizeli, jo privalumas ir yra tame kad stovint beveik neima kuro ir neiskiria co. Del vazinet trumpu atstumu, va kaip pigus variantas- tik nusipirkes e39 dizeliuka suzinojau kad vebasta yra standartine iranga, tiesa standartiskai dirba gan idomiai- tik uzvedus salta varikli ir kai lauko temperatura iki 5 laipsniu. Kad pasildytu salona pries uzvedant reiks kazka programuoti. -- --- Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > nu tai gal pirmieji D5 buriasi. Opeliai kai kurie jau su siurbliais > nesiburia. > > kas link BMW... mano supratimu, apie tuos 6 cilindrus tai kažkoks > pokvailis stereotipas. jei aš su keturiais važiuoju retai matydamas > 3krpm - tai nelabai suprantu ką man duos tie 6. Kita vertus, kaip jau > sakiau - jei cikliniesi ant litrų ir cilindrų skaičiaus, tai nelabai yra > prasmės plėstis, nes automobilis tai tikrai daug daugiau. > > > On 16/09/2014 22:03, CodeC wrote: >> On 2014.09.16 21:54, Dainiushas wrote: >>> On 16/09/2014 21:52, CodeC wrote: >>>> On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >>>>>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir >>>>>> skarbonke >>>>>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. >>>>> >>>>> pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :) >>>> >>>> tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia >>>> uzglusinta. zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi >>>> meta. nu ir nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu. >>>> nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek. >>>> >>>>> >>> >>> Lancia dar sena. dar truputį naujesnių reikia. ir niekas jau nebesiburia. >> >> ka reiskia nesiburia? D5 volvo uzglusina tuos EGR ir vazineja lygiai >> taip pat, tik kazka papildomai su kompu dar padaro. >> >>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis >>>>>> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su >>>>> >>>>> ir taip ramiai, be streso, iki kokių 2-2.5krpm spėji su srautu? Imu du >>>>> matizus! >>>> >>> >>> >>> ne, nu jei troikę ir matizą lygini variklio litrais, tai gal aš jau >>> nebedalyvausiu :) >>> >>>> nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek >>>> ten rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai >>>> dazniausiai paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega tiek su >>>> 0.8 matiz reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o >>>> 80kmh ir pan mieste as neskraidau. >> >> tai kad pats nieko gero nesugalvoji, kuo ten ta 1.8 troike yra bmw. >> pagal tokius kriterijus kokius parasei, tai yra 100+n masinu juos >> atitinkanciu ir netgi geriau. tai diskusijoj apie prasme dujint bmw >> girtis 1.8 troike as matau tiek pat prasmes kaip ja dziaugtis labiau uz >> matiz vaziuojant i maksima batono, kam tu ja ir naudoji. matiz batono >> nepaveza, ar kas yra? ar troike greiciau batona parveza? o gal jis >> skanesnis pasidaro pagulejes salia kopustu baliono, prieskoni igauna? >> as bmw laikau tik tai, kas su 6 kausais ir daugiau. visa kita tik >> imitacija, o ne bmw. >> >> > >