nžn apie ką jūs čia, bet to paties AFN'o - iki 3krpm torkas ne kažką krentą. O tai jau 140km/h penkta pavara. Naujesnių gi, pilna su flat torque curve. Kad ir va šitaip http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/07/30-tdi-curve.jpg On 17/09/2014 11:24, CodeC wrote: > On 09/17/2014 11:17 AM, news wrote: >> On 2014-09-17 10:57, CodeC wrote: >>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta >>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai) >>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt. >> >> nesigilinu i jusu torko ginca, bet sitoje vietoje is savo patirties >> galeciau teigti priesingai. Su dyzeliu jeigu vaziuoju 6 begiu tai ir > > tai dyzelis dyzeliui nelygus, su kaip kuriais taip gaunasi, su kai > kuriais ne. 2.5 tai taip, su 1.9 tai vargas o ne lenkimas. > nepataikyt tai pats matai kur ir kaip neimanoma, nuo kokio 1500 iki 2000 > ir bus didziausias torkas, tai ten ir taikyk. o kad bijai ar tingi > shaiba permest tai realybe nuo to nepasikeicia. as kairtais ir su 2.5 > tdi permetu, ir patikek, efektas tikrai yra ir didelis. bet dazniausiai > uztenka ir nepermetant. > >> lenkiu 6 begiu, jeigu vaziuoju 5 tai ir lenkiu 5. Nieko niekur nereikia >> metyti. Jeigu permesciau begi - labai didele tikimybe, kad nepataikyciau >> ant torko. Paprastai cruisinant buna kazkur apie ~2k apsuku, o nuo 2k >> iki 4k yra didelis rezervas lenkimui. >> >> >> >