Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-17 11:31:09
nžn apie ką jūs čia, bet to paties AFN'o - iki 3krpm torkas ne kažką 
krentą. O tai jau 140km/h penkta pavara. Naujesnių gi, pilna su flat 
torque curve. Kad ir va šitaip

http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/07/30-tdi-curve.jpg

On 17/09/2014 11:24, CodeC wrote:
> On 09/17/2014 11:17 AM, news wrote:
>> On 2014-09-17 10:57, CodeC wrote:
>>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta
>>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai)
>>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt.
>>
>> nesigilinu i jusu torko ginca, bet sitoje vietoje is savo patirties
>> galeciau teigti priesingai. Su dyzeliu jeigu vaziuoju 6 begiu tai ir
>
> tai dyzelis dyzeliui nelygus, su kaip kuriais taip gaunasi, su kai
> kuriais ne. 2.5 tai taip, su 1.9 tai vargas o ne lenkimas.
> nepataikyt tai pats matai kur ir kaip neimanoma, nuo kokio 1500 iki 2000
> ir bus didziausias torkas, tai ten ir taikyk. o kad bijai ar tingi
> shaiba permest tai realybe nuo to nepasikeicia. as kairtais ir su 2.5
> tdi permetu, ir patikek, efektas tikrai yra ir didelis. bet dazniausiai
> uztenka ir nepermetant.
>
>> lenkiu 6 begiu, jeigu vaziuoju 5 tai ir lenkiu 5. Nieko niekur nereikia
>> metyti. Jeigu permesciau begi - labai didele tikimybe, kad nepataikyciau
>> ant torko. Paprastai cruisinant buna kazkur apie ~2k apsuku, o nuo 2k
>> iki 4k yra didelis rezervas lenkimui.
>>
>>
>>
>