nx gaist laika ir atrasinet filosofui, kuris 21-mam vel bando irodyt, kad zeme kvadratine. nu nx, tokio briedo dar nebuvau girdejes is nieko.... ir dar gincyjasi apie skaicius ir pojucius. sakiau kad bmw nuo zigulio neatskirtu, bet panasu, kad cia ziauriai per svelniai dar. On 2014.09.18 08:25, Kesha wrote: > Hmmm... > O iš kur ta kreivė? tipo teorinė? > Jei turba nepučia, tai ir kreivė būtų visai kitokia... > >> btw, CodeC'ai, tu tikrai tikras, kad pirma-antra pavara dyzelio torkas >> būna pagal kreivę? Nes turba prie tų 2krpm dar nihuje nepučia, nes >> apkrovos varikliui normalios nėr. Trečia - ketvirta tik pradeda >> normaliai užpūtinėt :). >> >> On 17/09/2014 17:28, CodeC wrote: >>> On 09/17/2014 05:02 PM, Dainiushas wrote: >>>> On 17/09/2014 15:17, CodeC wrote: >>>>> On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja >>>>> >>>>> daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia >>>>> suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka >>>>> panasaus >>>>> i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo. >>>>> >>>>>> užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros >>>>>> trečios pavaros perdavimus parašysi? :) >>>>> >>>>> bmw 4.23 2.52 1.66 1.22 1.00 >>>>> passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70 >>>>> >>>>> you loose, I win. >>>> >>>> bile tu geriau pasijausi :) >>>> >>>>> td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli >>>>> pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i >>>>> vel >>>>> stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :) >>>>> 1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1 >>>>> saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie >>>>> klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :)))) >>>>> >>>> >>>> >>>> ne nu tai kas be ko, tavo įspūdžiai realesni ir objektyvesni :) >>>> >>> >>> ne ispudziai, o skaiciai. kurie tau nebepatinka. > >