Xujnia tas 2.0. Nivalas visiskas. Tie arkliai nebent top speedui, bet sukimo momentas apgailetinas. On 2014.09.16 22:46, CodeC wrote: > ir nieko neina padaryt kad taip nebutu? > nu gal, ka ten gali zinot, opelis gi.... > > On 2014.09.16 22:36, Dainiushas wrote: >> nu. o koks nors opelis krenta į paniką, limp'as, max 3krpm, 120km/h >> >> On 2014.09.16 22:31, CodeC wrote: >>> On 2014.09.16 22:25, Dainiushas wrote: >>>>> >>>>> siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai >>>>> panasiai. >>>>> todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas >>>>> naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu >>>>> girdejes, >>>>> visus kompus tuo klausimu eina isdurti. >>>>> >>>> >>>> ne nu tai jo, nusiskaitai kodą ir išburi tą EGR. viskas paprasta :D >>> >>> nu kad tikrai paprasta. nzn ka ten kompe ar kokiuose davikliuose >>> priburia. pvz lancioj su kompu eina nuskaityt egr klaida, bet nuo to >>> niekas nepsichuoja, skydely lempute nedega ir vaziuot netrugdo. >>> >>>> >>>> >>>>> masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as >>>>> nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta >>>>> vaziavus su >>>>> normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau >>>>> duos 6 >>>>> cilindrai... >>>>> as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu, >>>>> kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw. >>>>> >>>> >>>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip >>>> gausiai geriau? >>> >>> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai. >>> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant. >>> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely >>> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to >>> gaidzio vadint bmw. >>> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8 >>> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ? >>> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:) >>> >> >