On 09/17/2014 10:20 AM, Dainiushas wrote: > tai nx tu du dyzelius turi? :D nes durnas esu/buvau :) pirma kai pirkau, tai sakykim irgi del to, kad daugiau klausiau kas ka sako nei galvojau. ir siaip tai buvo pirmas dyzelis gyvenime, lyg ir norejosi pabandyt. antra dyzeli tai galima sakyt netycia nusipirkau, jau poto, kai buvau nusprendes daugiau niekada nepirkt dyzelio. daugiau tikrai niekad nepirksiu dyzelio :) > > On 17/09/2014 09:16, CodeC wrote: >> cia tu nenuoseklus. as ir sakau, kad dyzelis su tokiom ridom - nesamone, >> nes normaliai ji sutvarkyt kainuoja daug. >> as nesakau, kad egr uzglusinimas yra tai, kaip teoriskai tai turetu buti >> tvarkoma. bet as ir neplesau maikes, kad kasdien po 10km minant reikia >> dyzelio. o tu plesai. >> bet siaip esi net ir cia neteisus. ispjautas filtras ir uzglusintas egr >> visiskai skirtingi dalykai. tapke nuspaudus egr ir taip uzsidaro, o >> filtro labiausiai ir reikia, kai tapke nuspaudi, nes daugiausiai visko >> ismeta tuo metu. taip kad eik dar balso stygas pasiplonink pries >> kniaukdamas. >> >> On 09/17/2014 08:22 AM, spakainas wrote: >>> Bet tai žiūrėk - išpjautas dpf tau kažkaip skaudžiai kiaušinius glosto, >>> o vat užglūšintas egr'as jau savaime suprantamas dalykas :D Nenuoseklus >>> tu Codekai. >>> >>> 2014.09.16 21:34, CodeC rašė: >>>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >>>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir >>>> skarbonke >>>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. >> >