tas trumpam issivarto i 'pastoviai' miesto rezime. juk skaicius turi. ar nebesupranti, kaip juos interpretuot ir ka jie reiskia? On 09/17/2014 01:37 PM, Dainiushas wrote: > kodekai mielas, nebūna stebuklų, kas tokios pačios galios variklis > padarytų 2x torką ant ratų panašiomis sąlygomis. arba labai trumpam :) > > On 17/09/2014 13:20, CodeC wrote: >> nu tai kad tu pats nzn apie ka tu. >> akcentuoji amziais kazkokias nesamones. >> tai kas kad kazkuriam diapazone flat? automatui gal yra prasmes. >> manual'e tai pats su rankena ir padarai flat ant ratu. ir kaip matai, >> pas turbodyzeli ant ratu gaunasi iki 2x daugiau nei pas benza. >> ir tiketina, kad flat saskaita paaukotas dar didesnis pikas, kuris su >> manual rankena ant ratu turet flat'a dar didesni, nei sitas. >> bet ar tau kanors irodysi? >> >> On 09/17/2014 11:31 AM, Dainiushas wrote: >>> nžn apie ką jūs čia, bet to paties AFN'o - iki 3krpm torkas ne kažką >>> krentą. O tai jau 140km/h penkta pavara. Naujesnių gi, pilna su flat >>> torque curve. Kad ir va šitaip >>> >>> http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/07/30-tdi-curve.jpg >>> >>> On 17/09/2014 11:24, CodeC wrote: >>>> On 09/17/2014 11:17 AM, news wrote: >>>>> On 2014-09-17 10:57, CodeC wrote: >>>>>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip >>>>>> nekrenta >>>>>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit >>>>>> (salyginai) >>>>>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt. >>>>> >>>>> nesigilinu i jusu torko ginca, bet sitoje vietoje is savo patirties >>>>> galeciau teigti priesingai. Su dyzeliu jeigu vaziuoju 6 begiu tai ir >>>> >>>> tai dyzelis dyzeliui nelygus, su kaip kuriais taip gaunasi, su kai >>>> kuriais ne. 2.5 tai taip, su 1.9 tai vargas o ne lenkimas. >>>> nepataikyt tai pats matai kur ir kaip neimanoma, nuo kokio 1500 iki >>>> 2000 >>>> ir bus didziausias torkas, tai ten ir taikyk. o kad bijai ar tingi >>>> shaiba permest tai realybe nuo to nepasikeicia. as kairtais ir su 2.5 >>>> tdi permetu, ir patikek, efektas tikrai yra ir didelis. bet dazniausiai >>>> uztenka ir nepermetant. >>>> >>>>> lenkiu 6 begiu, jeigu vaziuoju 5 tai ir lenkiu 5. Nieko niekur >>>>> nereikia >>>>> metyti. Jeigu permesciau begi - labai didele tikimybe, kad >>>>> nepataikyciau >>>>> ant torko. Paprastai cruisinant buna kazkur apie ~2k apsuku, o nuo 2k >>>>> iki 4k yra didelis rezervas lenkimui. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >