On 2014.09.17 00:02, CodeC wrote: > ir dar klausimu kyla - 'ir ka ta turba' ?:))) papasakok :) > tu man nepasakok kaip vaziuoja benzai atmosferikai, as itariu daugiau su > jais uz tave nuvaziaves biski :) ar bent jau su idomesniais. tame tarpe > 3.0 v6 ir 2.5 i6. panašu, kaip šachtioras aukso kasykloj. Iškasęs daug, bet net akyse nematęs kaip atrodo :) > bet tavasis 1.8 i4 patikek, kitoj planetoj ir su > sveiku 1.9 tdi net nera ka lygint. juokingiausia, kad panašu apie abu žinai tiek, kad jie yra :) > ir kam cia apie 5 saiba kalbi. mieste aktualiausia 1-2-3 kaip traukia ir > cia reikia kubaturos atmosferiniam benzui. arba turbos kaip pas dyzeli. tai gali pakomentuot, kodėl passat'as užuot šovęs kaip strėlė, 100km/h "renka" pusantros sekundės ilgiau? :) > 1.8 tai zviegia ir tiek, nevalitas visiskas. nu cia pasvarsymu bmw-nebmw > kontekste. nežviegia. tai vienas iš dalykų kodėl buvo pirktas BMW. C4 1.6 panašūs 80kW - o vat ten jau kaip tu sakai, žviegia ir nevažiuoja. >vaziuot tai taip, imanoma, nesigincyju. su 0.8 irgi jokiu > parkiu. tik dujint ir apsimest bmw nereik. > galima ir su šunų kinkiniu važiuot. Bet aš tai nematai problemos jei tą apatinę ribą kiekvienas nusistato pats sau. > >