Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-09-17 15:17:47
On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote:
> ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja

daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia 
suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka panasaus 
i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo.

> užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros
> trečios pavaros perdavimus parašysi? :)

bmw    4.23 2.52 1.66 1.22 1.00
passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70

you loose, I win. td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli 
pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i vel 
stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :)
1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1 
saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie 
klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :))))

>
> On 17/09/2014 14:09, CodeC wrote:
>> tai sitie skaiciavimai neteisingi:
>>
>> pradedant nuo 1000 rpm:
>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm
>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm
>>
>> 1900rpm:
>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm
>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm
>>
>> ???
>> pataisyk. kad 0.2 final drive skirtumo neitraukiau, zinau. suskaiciuot
>> su tuo 0.2. sugebesi?
>>
>> 1000-2000rpm diapazonas mieste ir yra aktualiausias. jame ir valina.
>> ir tai ne klaidingas ispudis, o realybe.
>> pajudant ir pradedant begetis. 100kmh neidomu visiskai. atitinkamose
>> situacijose, ten kur su dyzeliu spesi ivaziuot, su benzu nespesi. mieste
>> tu situaciju - kas antram metre. ir benzas ir dyzelis pradeda vaziuot
>> nuo ~800rpm. neatsiranda 4krpm nei pas viena stebuklingai akimirksniu.
>> benzas be 4rpm nevaziuoja. turi sulaukt kol vaziuos. dyzelis vaziuoja
>> jau su 2000-2500 rpm, ko mieste uztenka pilnai, realiai niekad daugiau
>> ir nesuku. APIE TAI kalba. lenkimas, uzmiestis ir 140kmh - atskira tema,
>> kurioj atvirsciai nei dabar trolinai pries menesi gera. nedaeina niekaip?
>>
>>
>> On 09/17/2014 02:01 PM, Dainiushas wrote:
>>> 2x jis ten kreivėse neturi, tai kaip tu gauni ant ratų - nelabai
>>> suprantu :). 1.5x kreivėj lieka ant ratų 1.3x gal. Ahujenas skirtumas.
>>> Ir tai - prie vienodų sūkių. Gi realybėj dyzelio 2krpm - 230NM, benzo
>>> 3krpm - 160. Skaičiuok kas ten ratuose gausis :).
>>>
>>> Kodekai, jomajo, tas konkrečiu atveju benzas iki 100 bėgėjasi 1.3
>>> sekundės greičiau, kam tu čią tą savo briedą stumi?
>>>
>>>
>>> On 17/09/2014 13:54, CodeC wrote:
>>>> On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote:
>>>>> to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone.
>>>>> kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai
>>>>> kalba
>>>>> apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui
>>>>
>>>> kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni
>>>> torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet
>>>> nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir
>>>> verki kad nevaziuoja.
>>>> dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo
>>>> lauki
>>>> kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas
>>>> pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka.
>>>>
>>>>> nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O
>>>>> aptariamu
>>>>> atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad
>>>>> vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt,
>>>>> supranti,
>>>>
>>>> zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu. ziuri
>>>> i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti.
>>>> tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is
>>>> naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki
>>>> menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie asmeniskumus.
>>>>
>>>>> kad 81kW tai ir yra 81kW :)
>>>>
>>>
>>
>