On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote: > ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka panasaus i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo. > užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros > trečios pavaros perdavimus parašysi? :) bmw 4.23 2.52 1.66 1.22 1.00 passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70 you loose, I win. td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i vel stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :) 1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1 saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :)))) > > On 17/09/2014 14:09, CodeC wrote: >> tai sitie skaiciavimai neteisingi: >> >> pradedant nuo 1000 rpm: >> passat 190 * 3.78 = 718 Nm >> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm >> >> 1900rpm: >> passat 240 * 3.78 = 907 Nm >> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm >> >> ??? >> pataisyk. kad 0.2 final drive skirtumo neitraukiau, zinau. suskaiciuot >> su tuo 0.2. sugebesi? >> >> 1000-2000rpm diapazonas mieste ir yra aktualiausias. jame ir valina. >> ir tai ne klaidingas ispudis, o realybe. >> pajudant ir pradedant begetis. 100kmh neidomu visiskai. atitinkamose >> situacijose, ten kur su dyzeliu spesi ivaziuot, su benzu nespesi. mieste >> tu situaciju - kas antram metre. ir benzas ir dyzelis pradeda vaziuot >> nuo ~800rpm. neatsiranda 4krpm nei pas viena stebuklingai akimirksniu. >> benzas be 4rpm nevaziuoja. turi sulaukt kol vaziuos. dyzelis vaziuoja >> jau su 2000-2500 rpm, ko mieste uztenka pilnai, realiai niekad daugiau >> ir nesuku. APIE TAI kalba. lenkimas, uzmiestis ir 140kmh - atskira tema, >> kurioj atvirsciai nei dabar trolinai pries menesi gera. nedaeina niekaip? >> >> >> On 09/17/2014 02:01 PM, Dainiushas wrote: >>> 2x jis ten kreivėse neturi, tai kaip tu gauni ant ratų - nelabai >>> suprantu :). 1.5x kreivėj lieka ant ratų 1.3x gal. Ahujenas skirtumas. >>> Ir tai - prie vienodų sūkių. Gi realybėj dyzelio 2krpm - 230NM, benzo >>> 3krpm - 160. Skaičiuok kas ten ratuose gausis :). >>> >>> Kodekai, jomajo, tas konkrečiu atveju benzas iki 100 bėgėjasi 1.3 >>> sekundės greičiau, kam tu čią tą savo briedą stumi? >>> >>> >>> On 17/09/2014 13:54, CodeC wrote: >>>> On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote: >>>>> to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone. >>>>> kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai >>>>> kalba >>>>> apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui >>>> >>>> kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni >>>> torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet >>>> nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir >>>> verki kad nevaziuoja. >>>> dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo >>>> lauki >>>> kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas >>>> pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka. >>>> >>>>> nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O >>>>> aptariamu >>>>> atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad >>>>> vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt, >>>>> supranti, >>>> >>>> zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu. ziuri >>>> i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti. >>>> tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is >>>> naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki >>>> menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie asmeniskumus. >>>> >>>>> kad 81kW tai ir yra 81kW :) >>>> >>> >> >