tai tu principe nori pasakyt, kad du vienodos galios automobiliai, vienas dyzelinis kitas benzininis, startuoja iš vietos, iki 50km/h dyzelis nuvažiuoja toli toli, o per sekančius 50km/h benzininis jį pasiveja? On 17/09/2014 13:10, CodeC wrote: > On 09/17/2014 12:55 PM, Dainiushas wrote: >> išvada, kad su dyzeliu važinėji 1.5-2.5 diapazone, su benzu - 2-3.5 >> diapazone. Ir viskas gaunasi panašiai. Žinoma, jei kriterijus neviršyt >> 2krpm, tada dyzelis laimi be variantų. > > tai tavo tie 2-4 krpm atsiranda is niekur ir is karto??? > ar tu rimtai dabar jau skaiciu svarba neigt pradesi, kai pamatei, kad > gaunasi kapitaliai ne i ta puse kaip tikejaisi? > isvada paprasta - mieste miesto rezimu maltis turbodyzelis gaunasi 100% > smagiau uz tokios pat kubaturos ne turbo benza. > tas smagiau reiskia, kad miesto greiti pasiekia juntamai lengviau ir > greiciau. mieste pas turbodyzeli tavo taip akcentuojamas torkas 'ant > ratu' PASTOVIAI 1.5-2 kartus didesnis nei pas benza, atitinkamai > elgiantis su pavaru rankena. visi svaigimai apie sekundes iki 100kmh ir > 140kmh totaliai neidomus mieste. > apie tai ir kalbu jau antra diena. miesto rezimas - stop-1-2-3-stop ir > vel is naujo. bet tau svarbiau dabar persimest ant 5 pavaros ir 140kmh > temos, nes sitos jau 'atsikandai'. paprasei skaiciu, gavai - ijungei > durniu. ir dar apeliuoji i 'geles' is mano puses, kai pats nesubegi > pripazint nusisnekejes. > >>