Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-17 15:01:20
ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja 
užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros 
trečios pavaros perdavimus parašysi? :)

On 17/09/2014 14:09, CodeC wrote:
> tai sitie skaiciavimai neteisingi:
>
> pradedant nuo 1000 rpm:
> passat 190 * 3.78 = 718 Nm
> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm
>
> 1900rpm:
> passat 240 * 3.78 = 907 Nm
> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm
>
> ???
> pataisyk. kad 0.2 final drive skirtumo neitraukiau, zinau. suskaiciuot
> su tuo 0.2. sugebesi?
>
> 1000-2000rpm diapazonas mieste ir yra aktualiausias. jame ir valina.
> ir tai ne klaidingas ispudis, o realybe.
> pajudant ir pradedant begetis. 100kmh neidomu visiskai. atitinkamose
> situacijose, ten kur su dyzeliu spesi ivaziuot, su benzu nespesi. mieste
> tu situaciju - kas antram metre. ir benzas ir dyzelis pradeda vaziuot
> nuo ~800rpm. neatsiranda 4krpm nei pas viena stebuklingai akimirksniu.
> benzas be 4rpm nevaziuoja. turi sulaukt kol vaziuos. dyzelis vaziuoja
> jau su 2000-2500 rpm, ko mieste uztenka pilnai, realiai niekad daugiau
> ir nesuku. APIE TAI kalba. lenkimas, uzmiestis ir 140kmh - atskira tema,
> kurioj atvirsciai nei dabar trolinai pries menesi gera. nedaeina niekaip?
>
>
> On 09/17/2014 02:01 PM, Dainiushas wrote:
>> 2x jis ten kreivėse neturi, tai kaip tu gauni ant ratų - nelabai
>> suprantu :). 1.5x kreivėj lieka ant ratų 1.3x gal. Ahujenas skirtumas.
>> Ir tai - prie vienodų sūkių. Gi realybėj dyzelio 2krpm - 230NM, benzo
>> 3krpm - 160. Skaičiuok kas ten ratuose gausis :).
>>
>> Kodekai, jomajo, tas konkrečiu atveju benzas iki 100 bėgėjasi 1.3
>> sekundės greičiau, kam tu čią tą savo briedą stumi?
>>
>>
>> On 17/09/2014 13:54, CodeC wrote:
>>> On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote:
>>>> to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone.
>>>> kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai kalba
>>>> apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui
>>>
>>> kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni
>>> torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet
>>> nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir
>>> verki kad nevaziuoja.
>>> dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo lauki
>>> kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas
>>> pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka.
>>>
>>>> nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O
>>>> aptariamu
>>>> atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad
>>>> vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt, supranti,
>>>
>>> zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu. ziuri
>>> i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti.
>>> tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is
>>> naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki
>>> menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie asmeniskumus.
>>>
>>>> kad 81kW tai ir yra 81kW :)
>>>
>>
>