cia tu nenuoseklus. as ir sakau, kad dyzelis su tokiom ridom - nesamone, nes normaliai ji sutvarkyt kainuoja daug. as nesakau, kad egr uzglusinimas yra tai, kaip teoriskai tai turetu buti tvarkoma. bet as ir neplesau maikes, kad kasdien po 10km minant reikia dyzelio. o tu plesai. bet siaip esi net ir cia neteisus. ispjautas filtras ir uzglusintas egr visiskai skirtingi dalykai. tapke nuspaudus egr ir taip uzsidaro, o filtro labiausiai ir reikia, kai tapke nuspaudi, nes daugiausiai visko ismeta tuo metu. taip kad eik dar balso stygas pasiplonink pries kniaukdamas. On 09/17/2014 08:22 AM, spakainas wrote: > Bet tai žiūrėk - išpjautas dpf tau kažkaip skaudžiai kiaušinius glosto, > o vat užglūšintas egr'as jau savaime suprantamas dalykas :D Nenuoseklus > tu Codekai. > > 2014.09.16 21:34, CodeC rašė: >> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir skarbonke >> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas.