matai as neskaitau kas antra raide kaip tu. pramisinai ir 4rpm ir dar dx visko. ir aspkritai esi pasiruoses irodyt, kad 2kg yra lengvesni uz uz 1kg. tai apie ka cia trolint su tavim? On 2014.09.18 09:32, Dainiushas wrote: > ne, nu jei tau troikė ir matizas vienodai ir skirtumas tik variklio > litruose - tai bbž apie ką mes čia trečia diena trolinam :D > > > On 18/09/2014 09:25, CodeC wrote: >> skaityk kas prasyta pradzioj, poto dzEUkis. >> >> On 2014.09.18 09:22, Dainiushas wrote: >>> bet ble ble kaip tu žinai viską :D >>> >>> žiū, paskutinis dujų pylimas, 11.2 sąnaudos, nelabai išlendant iš >>> miesto. čia ekonomija ar ne? >>> >>> On 18/09/2014 09:08, CodeC wrote: >>>> On 2014.09.17 22:48, Dainiushas wrote: >>>>> nes nu užtenka tų 2krpm, kad su srautu važiuot. Nes pagal tave, tai >>>>> atrodo, kad į miestą kaip į slalomo trasą važiuoji. Su LybraBLE! :D >>>> >>>> o va cia trolinimas. nes diskusija tai buvo kas smagiau, o ne ko >>>> uztenka. uztenka ir matiz'o, nereikia uzdujinto 318 kad su srautu spet. >>>> beto, buvo dar mano argumentai apie tai, kad su tuo 318 nedrozdamas iki >>>> dugno labai daznai tikrai nespesi ivaziuot ten, kur spesi ramiai su >>>> pasatu nedrozdamas. tai jei vazinesi su 318 ant 4rpm kad bent priartet >>>> prie to, kaip juda is vietos pasatas, tai turesi dideli >>>> nesusipratima, o >>>> ne ekonomija, kuri ir yra tavo pagrindinis tikslas is duju. >>>> bet tu jau ta girdejai koki X kartu. ir dabar jau varai 'uztenka'. taip >>>> kad trolini ir tiek. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 17/09/2014 17:27, CodeC wrote: >>>>>> On 09/17/2014 04:58 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>> ėė, taigi ką tik aiškinai kaip benze tylu o dyzelyje triukšmas ir >>>>>>> vibracijos :) >>>