Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-09-16 22:31:42
On 2014.09.16 22:25, Dainiushas wrote:
>>
>> siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai panasiai.
>> todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas
>> naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu girdejes,
>> visus kompus tuo klausimu eina isdurti.
>>
>
> ne nu tai jo, nusiskaitai kodą ir išburi tą EGR. viskas paprasta :D

nu kad tikrai paprasta. nzn ka ten kompe ar kokiuose davikliuose 
priburia. pvz lancioj su kompu eina nuskaityt egr klaida, bet nuo to 
niekas nepsichuoja, skydely lempute nedega ir vaziuot netrugdo.

>
>
>> masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as
>> nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta vaziavus su
>> normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau duos 6
>> cilindrai...
>> as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu,
>> kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw.
>>
>
> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip
> gausiai geriau?

dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai.
jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant.
tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely 
labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to 
gaidzio vadint bmw.
cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8 
troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ? 
:))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:)