niuansas tai toks, kad pats shokineji nuo patikimimo, prie skirtumu ieskojimo, poto ju neigimo, poto prie svorio balansu ir poto vel atgal. as niekur nerasiau kad su 87kw negalima vaziuot, skaityk viska is naujo. tu nieko nesupratai, ka as rasiau, todel gaila, kad isvis pradejau diskutuot. as vazinejau sekmingai ir su 33kw ir ta nekart akcentavau, bet tau nedaeina, ka cia bandziau pasakyt. kas butu px, jei pats nepultum ties kiekvienu atveju pyzdavotis ir juoktis tai is lybros salono tai is matiz variklio, kai pats nuejes i toki "optimalu" "kompromisa" tarp bmw ir ekonomijos, kad nera zodziu. o svorio balanso svarba vaziuojant i maksima batono tai buvo stipru, ir tai ne zodziai istraukti is konteksto, tai ir yra kontekstas. taip tu suvoki savp "bmw" privalumus. zalios sedynes, teisingas svorio balansas ir ekonomija. del to ja ir pirkai. veliava i rankas ir medali ant kaklo. On 2014.09.17 00:30, Dainiushas wrote: > matai, tik vienas niuansas. BMW nekrenta gabalais kaip kad tu čia > pasakoji apie lybrą. Ir matai aš kalbu apie realų važinėjima, o > sapalioji apie kažkokius drifrus, burn-out'us ir kitus marazmus, vienam > poste rašai, kad mieste 80km/h nevažiuoji, kitam - kad su 87kW važiuot > neįmanoma. > > Kas link tų lyginimų - tai paimi kitą mašiną, padraskai, pasiprikolini > ir į trečią dieną jau važinėji taip pat kaip su tuo 318. Čia su 200kW > trabiu taip buvo. > > > On 2014.09.17 00:23, CodeC wrote: >> On 2014.09.17 00:17, Dainiushas wrote: >>> On 2014.09.17 00:02, CodeC wrote: >>>> ir dar klausimu kyla - 'ir ka ta turba' ?:))) >>> >>> papasakok :) >>> >>>> tu man nepasakok kaip vaziuoja benzai atmosferikai, as itariu >>>> daugiau su >>>> jais uz tave nuvaziaves biski :) ar bent jau su idomesniais. tame >>>> tarpe >>>> 3.0 v6 ir 2.5 i6. >>> >>> panašu, kaip šachtioras aukso kasykloj. Iškasęs daug, bet net akyse >>> nematęs kaip atrodo :) >> >> ta prasme? as bent jau pats asmeniskai esu lygines ir ne per 2km tokias >> masinas ir zinau kaip jos vaziuoja, aj probe 2.2 turbo irgi gera >> patirtis buvo. po va tokiu masinu isgirdus, kad kazkas dziaugiasi bmw, >> nes turi uzdujinta 318 troike, tai tik sypsena kelia. nebesigincysiu as >> daugiau, nes sutinku tik su paskutiniu tavo sakiniu. man ta riba yra >> gana aiski - ten kur bmw, ten ekonomijos del kuro mililitru nera ir >> nereik. o ten kur yra ekonomija, nera bmw. tu nusistates savo riba >> garsiai juokeisi ir tebesijuoki is lybros visais kampais, tai as >> pasilieku sau teise pasijuokt is uzdujinto 318 "bmw" :))) >> >>> >>>> bet tavasis 1.8 i4 patikek, kitoj planetoj ir su >>>> sveiku 1.9 tdi net nera ka lygint. >>> >>> juokingiausia, kad panašu apie abu žinai tiek, kad jie yra :) >>> >>>> ir kam cia apie 5 saiba kalbi. mieste aktualiausia 1-2-3 kaip >>>> traukia ir >>>> cia reikia kubaturos atmosferiniam benzui. arba turbos kaip pas dyzeli. >>> >>> tai gali pakomentuot, kodėl passat'as užuot šovęs kaip strėlė, 100km/h >>> "renka" pusantros sekundės ilgiau? :) >>> >>>> 1.8 tai zviegia ir tiek, nevalitas visiskas. nu cia pasvarsymu >>>> bmw-nebmw >>>> kontekste. >>> >>> nežviegia. tai vienas iš dalykų kodėl buvo pirktas BMW. C4 1.6 panašūs >>> 80kW - o vat ten jau kaip tu sakai, žviegia ir nevažiuoja. >>> >>>> vaziuot tai taip, imanoma, nesigincyju. su 0.8 irgi jokiu >>>> parkiu. tik dujint ir apsimest bmw nereik. >>>> >>> >>> galima ir su šunų kinkiniu važiuot. Bet aš tai nematai problemos jei tą >>> apatinę ribą kiekvienas nusistato pats sau. >>> >>>> >>>> >> >