Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Kesha
Data: 2014-09-17 12:24:01
Hmmm...
pirmas grafikas - mašina nevalina be didelių apsukų;
antras grafikas - miestui pats tas;
išvada - visiškai skirtingas važiavimas ir pojūtis...

> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :)
>
> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė
>
> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif
>
> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta".
>
> va AFN torko krevė
>
> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg
>
>
> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :)
>
>
> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote:
>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse
>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada
>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i
>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes.
>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir
>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau
>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas
>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint.
>>
>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote:
>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :).
>>>
>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man
>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir jei
>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :).
>>>
>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote:
>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: