Hmmm... pirmas grafikas - mašina nevalina be didelių apsukų; antras grafikas - miestui pats tas; išvada - visiškai skirtingas važiavimas ir pojūtis... > tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :) > > btw, va apmąstymam N42 torko kreivė > > http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif > > M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta". > > va AFN torko krevė > > http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg > > > Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :) > > > On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote: >> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse >> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada >> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i >> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. >> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir >> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau >> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas >> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. >> >> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: >>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). >>> >>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man >>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir jei >>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). >>> >>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: