o va cia as jau sorry, pasiduodu, su botanikais apie technika diskutuot beprasmiska ir neidomu. On 2014.09.17 22:46, Dainiushas wrote: > btw, CodeC'ai, tu tikrai tikras, kad pirma-antra pavara dyzelio torkas > būna pagal kreivę? Nes turba prie tų 2krpm dar nihuje nepučia, nes > apkrovos varikliui normalios nėr. Trečia - ketvirta tik pradeda > normaliai užpūtinėt :). > > On 17/09/2014 17:28, CodeC wrote: >> On 09/17/2014 05:02 PM, Dainiushas wrote: >>> On 17/09/2014 15:17, CodeC wrote: >>>> On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote: >>>>> ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja >>>> >>>> daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia >>>> suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka >>>> panasaus >>>> i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo. >>>> >>>>> užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros >>>>> trečios pavaros perdavimus parašysi? :) >>>> >>>> bmw 4.23 2.52 1.66 1.22 1.00 >>>> passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70 >>>> >>>> you loose, I win. >>> >>> bile tu geriau pasijausi :) >>> >>>> td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli >>>> pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i vel >>>> stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :) >>>> 1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1 >>>> saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie >>>> klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :)))) >>>> >>> >>> >>> ne nu tai kas be ko, tavo įspūdžiai realesni ir objektyvesni :) >>> >> >> ne ispudziai, o skaiciai. kurie tau nebepatinka. >> >> >