kodekai mielas, nebūna stebuklų, kas tokios pačios galios variklis padarytų 2x torką ant ratų panašiomis sąlygomis. arba labai trumpam :) On 17/09/2014 13:20, CodeC wrote: > nu tai kad tu pats nzn apie ka tu. > akcentuoji amziais kazkokias nesamones. > tai kas kad kazkuriam diapazone flat? automatui gal yra prasmes. > manual'e tai pats su rankena ir padarai flat ant ratu. ir kaip matai, > pas turbodyzeli ant ratu gaunasi iki 2x daugiau nei pas benza. > ir tiketina, kad flat saskaita paaukotas dar didesnis pikas, kuris su > manual rankena ant ratu turet flat'a dar didesni, nei sitas. > bet ar tau kanors irodysi? > > On 09/17/2014 11:31 AM, Dainiushas wrote: >> nžn apie ką jūs čia, bet to paties AFN'o - iki 3krpm torkas ne kažką >> krentą. O tai jau 140km/h penkta pavara. Naujesnių gi, pilna su flat >> torque curve. Kad ir va šitaip >> >> http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/07/30-tdi-curve.jpg >> >> On 17/09/2014 11:24, CodeC wrote: >>> On 09/17/2014 11:17 AM, news wrote: >>>> On 2014-09-17 10:57, CodeC wrote: >>>>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta >>>>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit >>>>> (salyginai) >>>>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt. >>>> >>>> nesigilinu i jusu torko ginca, bet sitoje vietoje is savo patirties >>>> galeciau teigti priesingai. Su dyzeliu jeigu vaziuoju 6 begiu tai ir >>> >>> tai dyzelis dyzeliui nelygus, su kaip kuriais taip gaunasi, su kai >>> kuriais ne. 2.5 tai taip, su 1.9 tai vargas o ne lenkimas. >>> nepataikyt tai pats matai kur ir kaip neimanoma, nuo kokio 1500 iki 2000 >>> ir bus didziausias torkas, tai ten ir taikyk. o kad bijai ar tingi >>> shaiba permest tai realybe nuo to nepasikeicia. as kairtais ir su 2.5 >>> tdi permetu, ir patikek, efektas tikrai yra ir didelis. bet dazniausiai >>> uztenka ir nepermetant. >>> >>>> lenkiu 6 begiu, jeigu vaziuoju 5 tai ir lenkiu 5. Nieko niekur nereikia >>>> metyti. Jeigu permesciau begi - labai didele tikimybe, kad >>>> nepataikyciau >>>> ant torko. Paprastai cruisinant buna kazkur apie ~2k apsuku, o nuo 2k >>>> iki 4k yra didelis rezervas lenkimui. >>>> >>>> >>>> >>> >> >