nu. o koks nors opelis krenta į paniką, limp'as, max 3krpm, 120km/h On 2014.09.16 22:31, CodeC wrote: > On 2014.09.16 22:25, Dainiushas wrote: >>> >>> siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai panasiai. >>> todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas >>> naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu girdejes, >>> visus kompus tuo klausimu eina isdurti. >>> >> >> ne nu tai jo, nusiskaitai kodą ir išburi tą EGR. viskas paprasta :D > > nu kad tikrai paprasta. nzn ka ten kompe ar kokiuose davikliuose > priburia. pvz lancioj su kompu eina nuskaityt egr klaida, bet nuo to > niekas nepsichuoja, skydely lempute nedega ir vaziuot netrugdo. > >> >> >>> masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as >>> nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta vaziavus su >>> normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau duos 6 >>> cilindrai... >>> as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu, >>> kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw. >>> >> >> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip >> gausiai geriau? > > dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai. > jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant. > tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely > labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to > gaidzio vadint bmw. > cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8 > troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ? > :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:) >