Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-09-16 22:36:10
nu. o koks nors opelis krenta į paniką, limp'as, max 3krpm, 120km/h

On 2014.09.16 22:31, CodeC wrote:
> On 2014.09.16 22:25, Dainiushas wrote:
>>>
>>> siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai panasiai.
>>> todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas
>>> naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu girdejes,
>>> visus kompus tuo klausimu eina isdurti.
>>>
>>
>> ne nu tai jo, nusiskaitai kodą ir išburi tą EGR. viskas paprasta :D
>
> nu kad tikrai paprasta. nzn ka ten kompe ar kokiuose davikliuose
> priburia. pvz lancioj su kompu eina nuskaityt egr klaida, bet nuo to
> niekas nepsichuoja, skydely lempute nedega ir vaziuot netrugdo.
>
>>
>>
>>> masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as
>>> nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta vaziavus su
>>> normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau duos 6
>>> cilindrai...
>>> as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu,
>>> kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw.
>>>
>>
>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip
>> gausiai geriau?
>
> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai.
> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant.
> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely
> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to
> gaidzio vadint bmw.
> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8
> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ?
> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:)
>