ne, nu jei tau troikė ir matizas vienodai ir skirtumas tik variklio litruose - tai bbž apie ką mes čia trečia diena trolinam :D On 18/09/2014 09:25, CodeC wrote: > skaityk kas prasyta pradzioj, poto dzEUkis. > > On 2014.09.18 09:22, Dainiushas wrote: >> bet ble ble kaip tu žinai viską :D >> >> žiū, paskutinis dujų pylimas, 11.2 sąnaudos, nelabai išlendant iš >> miesto. čia ekonomija ar ne? >> >> On 18/09/2014 09:08, CodeC wrote: >>> On 2014.09.17 22:48, Dainiushas wrote: >>>> nes nu užtenka tų 2krpm, kad su srautu važiuot. Nes pagal tave, tai >>>> atrodo, kad į miestą kaip į slalomo trasą važiuoji. Su LybraBLE! :D >>> >>> o va cia trolinimas. nes diskusija tai buvo kas smagiau, o ne ko >>> uztenka. uztenka ir matiz'o, nereikia uzdujinto 318 kad su srautu spet. >>> beto, buvo dar mano argumentai apie tai, kad su tuo 318 nedrozdamas iki >>> dugno labai daznai tikrai nespesi ivaziuot ten, kur spesi ramiai su >>> pasatu nedrozdamas. tai jei vazinesi su 318 ant 4rpm kad bent priartet >>> prie to, kaip juda is vietos pasatas, tai turesi dideli nesusipratima, o >>> ne ekonomija, kuri ir yra tavo pagrindinis tikslas is duju. >>> bet tu jau ta girdejai koki X kartu. ir dabar jau varai 'uztenka'. taip >>> kad trolini ir tiek. >>> >>>> >>>> >>>> On 17/09/2014 17:27, CodeC wrote: >>>>> On 09/17/2014 04:58 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> ėė, taigi ką tik aiškinai kaip benze tylu o dyzelyje triukšmas ir >>>>>> vibracijos :) >>