jei vien "kamstinis" miesto variantas, tai taip - problema. bet jei vazinejami ilgesni (laike, atstume) marsrutai, o ne vien sedima kamstyje, tai prasivalo tas dpf'as... "Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message news:lv8ld3$50s$1@trimpas.omnitel.net... > Tai tada taip iseina visiems turintiems DPF filtrus ir vazinejantiems > mieste yra batai, nesvarbu ar trumpas atstumas ar kiek ilgesnis, ypac jei > kamsciuose sedet? Beje girdejau sneka, kad metu laikotarpyje Tuvlita > planuoja pradeti trumpinti visus piliecius su kastruotais ar atjungtais > dpf:) > > O benzine turbina nebus silpnesnis sistemos komponentas? > > On 2014.09.16 09:12, Vitas wrote: > >> Tai kad pats klausime ir atsakei kuo nedera: >> 1. Igai syla. Jei stoviniuosi spustyse ir variklis visa laika dirbs >> laisva eiga, tai ziema ir is vis >> gali nepasiekti darbines temperaturos. Ko pasekoje variklis labiau >> devisi, dideles degalu sanaudos. >> 2. DPF. Regeneruotis filtrui reikia dazniausiai aukstom apsukom >> pavazineti ilgesni laika, kas mieste >> neimanoma. >> 3. Dyzelis komplektuojamas su oro kompresoriumi (turbina) ir duju >> recirkuliacine sistema (EGR) kurie >> irgi yra vienos is silpnesniu dyzelio sistemos komponentu. >> 4. Jei ieskai ne naujo automobilio, tai tiketina rasti mazai vaziavusi >> dyzeli bus gerokai sudetingiau. >