Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Ignas
Data: 2014-09-16 11:41:59
jei vien "kamstinis" miesto variantas, tai taip - problema. bet jei 
vazinejami ilgesni (laike, atstume) marsrutai, o ne vien sedima kamstyje, 
tai prasivalo tas dpf'as...


"Aladdin" <rimvydas@rimvydas.info> wrote in message 
news:lv8ld3$50s$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai tada taip iseina visiems turintiems DPF filtrus ir vazinejantiems 
> mieste yra batai, nesvarbu ar trumpas atstumas ar kiek ilgesnis, ypac jei 
> kamsciuose sedet? Beje girdejau sneka, kad metu laikotarpyje Tuvlita 
> planuoja pradeti trumpinti visus piliecius su kastruotais ar atjungtais 
> dpf:)
>
> O benzine turbina nebus silpnesnis sistemos komponentas?
>
> On 2014.09.16 09:12, Vitas wrote:
>
>> Tai kad pats klausime ir atsakei kuo nedera:
>> 1. Igai syla. Jei stoviniuosi spustyse ir variklis visa laika dirbs 
>> laisva eiga, tai ziema ir is vis
>> gali nepasiekti darbines temperaturos. Ko pasekoje variklis labiau 
>> devisi, dideles degalu sanaudos.
>> 2. DPF. Regeneruotis filtrui reikia dazniausiai aukstom apsukom 
>> pavazineti ilgesni laika, kas mieste
>> neimanoma.
>> 3. Dyzelis komplektuojamas su oro kompresoriumi (turbina) ir duju 
>> recirkuliacine sistema (EGR) kurie
>> irgi yra vienos is silpnesniu dyzelio sistemos komponentu.
>> 4. Jei ieskai ne naujo automobilio, tai tiketina rasti mazai vaziavusi 
>> dyzeli bus gerokai sudetingiau.
>