On 2014.09.16 21:17, Dainiushas wrote: > On 16/09/2014 20:57, CodeC wrote: >> On 2014.09.16 20:48, Dainiushas wrote: >>> oi su tais kapitaliniais tai visaip gali gautis, pirkdamas negali žinot. >>> Oktavijai prie 65k variklį pakeitė >> >> nu tai gal sutapimas. labiausiai tiketinas variantas. > > galima sakyti, ne visai, bet tai kaip ir px, koks nors dyzelio EGR'as, > slėgio reguliatorius - va ir visa kapitalkė :) nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir skarbonke 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. >>> kas link kur baigiasi BMW, tai trinantis mieste jo per akis. 140km/h >>> irgi normaliai važiuoja. Taip, kad... >> >> tai kur cia bmw? belekuris kibiras su litru su biski tokius 'kriterijus' >> puikiai atitinka. >> > > Yra Citroenas 1.6 su panašiais kilowatais, tai gal tu man neaiškink apie > kriterijus ir jų atitikimą :) tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su tokiu, bet su litriniu dabartiniu spark'u tai be jokiu problemu ir parkiu. "yra" ir "pas mane" sociai tu kibiru, da su kaip kuriais daugiau prasmes prasidet nei su 1.8 troike. bent jau dvilitri sesiuke turetum, tai dar suprasciau kazkokius dziaugsmus cia, nors ir tai su 2.5 nera ka lygint. o dabar ka ten tame "bmw" ir kiek jo matai tai neisivaizduoju, as jame tik zenkliuka, panasia forma, ir kruva problemu matau :) reikejo isvis 1.6 nusipirkt ir dziaugtis bmw, dar stikline sutaupytum :DDDD > >>> >