On 2014.09.18 08:56, Nevkurse wrote: > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lvcguh$huf$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2014.09.17 16:59, Dainiushas wrote: >>> tai tas viensdevyni turi dvigubai greičiau bėgėtis. gal tu jau >>> atsipalaiduok :) >> >> nu ne visai dvigubai. bet tai pagal skaicius ir begejasi. tik tau >> sunku ta pripazint. > > Skaiciuku gerbejai, blia :) Bybi jis ten begejasi. Elementariai tas blia matOtOjas. nu jei px skaiciai tai px. kazkodel ju prasoma buvo iki tol, kol nepamate, kad jie gerokai kitokie, nei tikejosi. dabar jau as vienas likau skaiciu gerbejes :)))) > dyzelis apsukas leciau renka ir apsuku diapazonas 'kai traukia' gerokai oj su galva blogai, oj blogai. dyzelis apsukas kaip tik greiciau renka. cia fizika, jei ka. kaip gali rinkt leciau, jei torko ant ratu daugiau :))) nu su salyga kad svoriai panasus tempiami. tu bent minimaliai isivaizduoji, ka tas torkas apskritai reiskia? > siauresnis. Jei prikabinsi priekaba su tona shudo prie vieno ir prie o kad siauresnis, tai as pavaru rankena ne be reikalo minejau. su prisiuta galva tai ir su dviraciu gali nesigaut vaziuot. > kito - tada taip, pasijaus tas torkas ir Passatas tiketina isibeges > greiciau. Teko tempt panasiai uzkrauta priekaba su Grand Voyageriu 3.3 > ir su Pajero 2.8TD. Nu tai Pajero su ta tona begejosi nepalyginimai > geriau, nors atrodo nera tas Voyageris silpnas. Be priekabos vaizdelis > visiskai priesingas, Pajero ruko dulkese :) cia tai is vis tokie kliedesiai, kad net nera ka atrasinet. siulau neterst eterio beprasmem raidem. bet tu kaip nori.