variantu ir atsakymu daug. priklauso nuo tikslo. jei tikslas taupyt, tai yra variantu sociai be bmw. tiek mazai nuvaziuojant rinktis mazalitrazke apynauja, tiek daug nuvaizuojant normalia dyzeline masina. aisku galima visus argumentus pries dujas nuneigt, viskas pxm bet tada tur ibuti labai didelis tikslas tam neigimui. nepraeina tas perdarymas siaip sau, tiek technine, tiek saugumo, tiek komforto prasme. jei tikslas bmw, tai gal px tie 3klt ? tuo labiau, kad viska iskaiciavus, tai nebe tokia grazi ta ekonomija gausis. ir siaip gadint gera masina, imho nesamone. jei tikslas pasirodyt ir uz kuo pigiau, tai jo, kopustai pats tas. betruksta uzdujintos f1 gatvej - irgi butu norma kaip kam. On 09/16/2014 03:43 PM, No name wrote: > kai benzas po 2.50lt kainavo ir dujos tik slangines buvo, tai as ir pats su > BMW 323ti ant benzo vazinejau, o dabar primeciau, kad nx man ismest 3klt i > metus, jei man tos dujos visai nemaiso? > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lv8r5q$csp$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/16/2014 11:07 AM, No name wrote: >>> paimkim sena 1999-2002 metu bmw 5-os serijos. kuris ten dyzelinis >>> variklis >>> vaziuos su 6l? 2.8-3.0 benzinas /dujos praktiskai sutelpa i tuos 6l >>> dyzelio >>> kastus. manau panasiu palyginimu galima rasti ir tarp kitu markiu >>> automobiliu. >> >> nu as asmeniskai pvz isvis nesuprantu, kaip galima ir kam pirkti dyzelini >> bmw. nuvaziavau su 96' 323 70kkm ir net minciu nekilo dujint. >> >>> >>> o pats kai lybra pirkai, tai ne is noro but ponu ne pagal kisene? masina >>> su >>> daxj navarotu (deja neveikianciu) uz pigiai? :D >> >> nu is dalies taip. antra kart nepirkciau. >> > > > > --- > This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active. > http://www.avast.com >