Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: No name
Data: 2014-09-17 08:47:58
bet tavo uzglusinti egr'ai tolygus spakaino dpf'o kastracijai!!! ir tie ir 
tie sugalvoti vardant ekologijos
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lva0tv$7hi$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote:
>>
>>>
>>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest.
>>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir skarbonke
>>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas.
>>
>> pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :)
>
> tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia uzglusinta. 
> zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi meta. nu ir 
> nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu.
> nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek.
>
>>
>>>
>>>
>>> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis
>>> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su
>>
>> ir taip ramiai, be streso, iki kokiu 2-2.5krpm speji su srautu? Imu du
>> matizus!
>
> nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek ten 
> rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai dazniausiai 
> paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega tiek su 0.8 matiz 
> reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o 80kmh ir pan 
> mieste as neskraidau.
>
>>
>>
>>> bent jau dvilitri sesiuke turetum, tai dar suprasciau kazkokius
>>> dziaugsmus cia, nors ir tai su 2.5 nera ka lygint. o dabar ka ten tame
>>> "bmw" ir kiek jo matai tai neisivaizduoju, as jame tik zenkliuka,
>>> panasia forma, ir kruva problemu matau :) reikejo isvis 1.6 nusipirkt ir
>>> dziaugtis bmw, dar stikline sutaupytum :DDDD
>>
>> ir kas toj sesiukej kitaip vaziuojant i maksima batono?
>
> nieko, tas pats kas 0.8 matiz. batonas kaip batonas, arba siandienos, arba 
> vakarykstis.
>
>>
>>>
>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
> 



---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.
http://www.avast.com