bet tavo uzglusinti egr'ai tolygus spakaino dpf'o kastracijai!!! ir tie ir tie sugalvoti vardant ekologijos "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lva0tv$7hi$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote: >> >>> >>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir skarbonke >>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. >> >> pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :) > > tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia uzglusinta. > zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi meta. nu ir > nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu. > nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek. > >> >>> >>> >>> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis >>> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su >> >> ir taip ramiai, be streso, iki kokiu 2-2.5krpm speji su srautu? Imu du >> matizus! > > nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek ten > rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai dazniausiai > paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega tiek su 0.8 matiz > reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o 80kmh ir pan > mieste as neskraidau. > >> >> >>> bent jau dvilitri sesiuke turetum, tai dar suprasciau kazkokius >>> dziaugsmus cia, nors ir tai su 2.5 nera ka lygint. o dabar ka ten tame >>> "bmw" ir kiek jo matai tai neisivaizduoju, as jame tik zenkliuka, >>> panasia forma, ir kruva problemu matau :) reikejo isvis 1.6 nusipirkt ir >>> dziaugtis bmw, dar stikline sutaupytum :DDDD >> >> ir kas toj sesiukej kitaip vaziuojant i maksima batono? > > nieko, tas pats kas 0.8 matiz. batonas kaip batonas, arba siandienos, arba > vakarykstis. > >> >>> >>>> >>>>>> >>>> >>> >> > --- This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active. http://www.avast.com