On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote: > >> >> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir skarbonke >> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. > > pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :) tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia uzglusinta. zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi meta. nu ir nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu. nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek. > >> >> >> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis >> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su > > ir taip ramiai, be streso, iki kokių 2-2.5krpm spėji su srautu? Imu du > matizus! nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek ten rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai dazniausiai paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega tiek su 0.8 matiz reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o 80kmh ir pan mieste as neskraidau. > > >> bent jau dvilitri sesiuke turetum, tai dar suprasciau kazkokius >> dziaugsmus cia, nors ir tai su 2.5 nera ka lygint. o dabar ka ten tame >> "bmw" ir kiek jo matai tai neisivaizduoju, as jame tik zenkliuka, >> panasia forma, ir kruva problemu matau :) reikejo isvis 1.6 nusipirkt ir >> dziaugtis bmw, dar stikline sutaupytum :DDDD > > ir kas toj šešiukėj kitaip važiuojant į maksimą batono? nieko, tas pats kas 0.8 matiz. batonas kaip batonas, arba siandienos, arba vakarykstis. > >> >>> >>>>> >>> >> >