nu tai gal pirmieji D5 buriasi. Opeliai kai kurie jau su siurbliais nesiburia. kas link BMW... mano supratimu, apie tuos 6 cilindrus tai kažkoks pokvailis stereotipas. jei aš su keturiais važiuoju retai matydamas 3krpm - tai nelabai suprantu ką man duos tie 6. Kita vertus, kaip jau sakiau - jei cikliniesi ant litrų ir cilindrų skaičiaus, tai nelabai yra prasmės plėstis, nes automobilis tai tikrai daug daugiau. On 16/09/2014 22:03, CodeC wrote: > On 2014.09.16 21:54, Dainiushas wrote: >> On 16/09/2014 21:52, CodeC wrote: >>> On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> >>>>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >>>>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir >>>>> skarbonke >>>>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. >>>> >>>> pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :) >>> >>> tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia >>> uzglusinta. zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi >>> meta. nu ir nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu. >>> nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek. >>> >>>> >> >> Lancia dar sena. dar truputį naujesnių reikia. ir niekas jau nebesiburia. > > ka reiskia nesiburia? D5 volvo uzglusina tuos EGR ir vazineja lygiai > taip pat, tik kazka papildomai su kompu dar padaro. > >> >>>>> >>>>> >>>>> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis >>>>> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su >>>> >>>> ir taip ramiai, be streso, iki kokių 2-2.5krpm spėji su srautu? Imu du >>>> matizus! >>> >> >> >> ne, nu jei troikę ir matizą lygini variklio litrais, tai gal aš jau >> nebedalyvausiu :) >> >>> nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek >>> ten rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai >>> dazniausiai paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega tiek su >>> 0.8 matiz reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o >>> 80kmh ir pan mieste as neskraidau. > > tai kad pats nieko gero nesugalvoji, kuo ten ta 1.8 troike yra bmw. > pagal tokius kriterijus kokius parasei, tai yra 100+n masinu juos > atitinkanciu ir netgi geriau. tai diskusijoj apie prasme dujint bmw > girtis 1.8 troike as matau tiek pat prasmes kaip ja dziaugtis labiau uz > matiz vaziuojant i maksima batono, kam tu ja ir naudoji. matiz batono > nepaveza, ar kas yra? ar troike greiciau batona parveza? o gal jis > skanesnis pasidaro pagulejes salia kopustu baliono, prieskoni igauna? > as bmw laikau tik tai, kas su 6 kausais ir daugiau. visa kita tik > imitacija, o ne bmw. > >