On 2014.09.17 00:17, Dainiushas wrote: > On 2014.09.17 00:02, CodeC wrote: >> ir dar klausimu kyla - 'ir ka ta turba' ?:))) > > papasakok :) > >> tu man nepasakok kaip vaziuoja benzai atmosferikai, as itariu daugiau su >> jais uz tave nuvaziaves biski :) ar bent jau su idomesniais. tame tarpe >> 3.0 v6 ir 2.5 i6. > > panašu, kaip šachtioras aukso kasykloj. Iškasęs daug, bet net akyse > nematęs kaip atrodo :) ta prasme? as bent jau pats asmeniskai esu lygines ir ne per 2km tokias masinas ir zinau kaip jos vaziuoja, aj probe 2.2 turbo irgi gera patirtis buvo. po va tokiu masinu isgirdus, kad kazkas dziaugiasi bmw, nes turi uzdujinta 318 troike, tai tik sypsena kelia. nebesigincysiu as daugiau, nes sutinku tik su paskutiniu tavo sakiniu. man ta riba yra gana aiski - ten kur bmw, ten ekonomijos del kuro mililitru nera ir nereik. o ten kur yra ekonomija, nera bmw. tu nusistates savo riba garsiai juokeisi ir tebesijuoki is lybros visais kampais, tai as pasilieku sau teise pasijuokt is uzdujinto 318 "bmw" :))) > >> bet tavasis 1.8 i4 patikek, kitoj planetoj ir su >> sveiku 1.9 tdi net nera ka lygint. > > juokingiausia, kad panašu apie abu žinai tiek, kad jie yra :) > >> ir kam cia apie 5 saiba kalbi. mieste aktualiausia 1-2-3 kaip traukia ir >> cia reikia kubaturos atmosferiniam benzui. arba turbos kaip pas dyzeli. > > tai gali pakomentuot, kodėl passat'as užuot šovęs kaip strėlė, 100km/h > "renka" pusantros sekundės ilgiau? :) > >> 1.8 tai zviegia ir tiek, nevalitas visiskas. nu cia pasvarsymu bmw-nebmw >> kontekste. > > nežviegia. tai vienas iš dalykų kodėl buvo pirktas BMW. C4 1.6 panašūs > 80kW - o vat ten jau kaip tu sakai, žviegia ir nevažiuoja. > >> vaziuot tai taip, imanoma, nesigincyju. su 0.8 irgi jokiu >> parkiu. tik dujint ir apsimest bmw nereik. >> > > galima ir su šunų kinkiniu važiuot. Bet aš tai nematai problemos jei tą > apatinę ribą kiekvienas nusistato pats sau. > >> >>