tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: > sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). > > juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man > įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir jei > paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). > > On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: >>> p.s. o tai apie turbas torkus transmisijas - nieko nebus? :) >>> >> >> bus. cia priminimas, apie ka: >> >> > skaičiai. Pasatas turi 240NM@1900rpm. Troikė 190NM@3900rpm. Troikės >> > transmisijos perdavimas skiriasi ~1.4 karto. Tai ant ratų kažkuriose >> > apsukose turim net daugiau nei pasato dyzelis. Ką ir patvirtina >> > deklaruoti skaičiai bei pojūčiai vairuojant. Dar, benzininio >> atmosferiko >> > torkas nuo maksimumo nekrenta taip drastiškai kaip dyzelio. >> >> tai kiek troike turi NM ties 1900? bus 100? tai deka 1.4 perdavimo >> skirtumo bus bent puse, kas pas pasata? >> tau vaziuojant batono aktualu, kas greiciau 140kmh pasieks? >> man tai aktualiau, kas 20-30-40-50-60kmh greiciau pasieks. >> pvz rikiuojantis, pvz ivaziuojant i zieda, sukant i kaire ir pan. >> situo atzvulgiu ruko ta tavo troike ir jei tu dar del to abejoji, nors >> turi abi, tai cia as nepadesiu jau. sorry. >> >> >>> >>> On 2014.09.17 00:23, CodeC wrote: >>>> On 2014.09.17 00:17, Dainiushas wrote: >>>>> On 2014.09.17 00:02, CodeC wrote: >>>>>> ir dar klausimu kyla - 'ir ka ta turba' ?:))) >>>>> >>>>> papasakok :) >>>>> >>>>>> tu man nepasakok kaip vaziuoja benzai atmosferikai, as itariu >>>>>> daugiau su >>>>>> jais uz tave nuvaziaves biski :) ar bent jau su idomesniais. tame >>>>>> tarpe >>>>>> 3.0 v6 ir 2.5 i6. >>>>> >>>>> panašu, kaip šachtioras aukso kasykloj. Iškasęs daug, bet net akyse >>>>> nematęs kaip atrodo :) >>>> >>>> ta prasme? as bent jau pats asmeniskai esu lygines ir ne per 2km tokias >>>> masinas ir zinau kaip jos vaziuoja, aj probe 2.2 turbo irgi gera >>>> patirtis buvo. po va tokiu masinu isgirdus, kad kazkas dziaugiasi bmw, >>>> nes turi uzdujinta 318 troike, tai tik sypsena kelia. nebesigincysiu as >>>> daugiau, nes sutinku tik su paskutiniu tavo sakiniu. man ta riba yra >>>> gana aiski - ten kur bmw, ten ekonomijos del kuro mililitru nera ir >>>> nereik. o ten kur yra ekonomija, nera bmw. tu nusistates savo riba >>>> garsiai juokeisi ir tebesijuoki is lybros visais kampais, tai as >>>> pasilieku sau teise pasijuokt is uzdujinto 318 "bmw" :))) >>>> >>>>> >>>>>> bet tavasis 1.8 i4 patikek, kitoj planetoj ir su >>>>>> sveiku 1.9 tdi net nera ka lygint. >>>>> >>>>> juokingiausia, kad panašu apie abu žinai tiek, kad jie yra :) >>>>> >>>>>> ir kam cia apie 5 saiba kalbi. mieste aktualiausia 1-2-3 kaip >>>>>> traukia ir >>>>>> cia reikia kubaturos atmosferiniam benzui. arba turbos kaip pas >>>>>> dyzeli. >>>>> >>>>> tai gali pakomentuot, kodėl passat'as užuot šovęs kaip strėlė, 100km/h >>>>> "renka" pusantros sekundės ilgiau? :) >>>>> >>>>>> 1.8 tai zviegia ir tiek, nevalitas visiskas. nu cia pasvarsymu >>>>>> bmw-nebmw >>>>>> kontekste. >>>>> >>>>> nežviegia. tai vienas iš dalykų kodėl buvo pirktas BMW. C4 1.6 panašūs >>>>> 80kW - o vat ten jau kaip tu sakai, žviegia ir nevažiuoja. >>>>> >>>>>> vaziuot tai taip, imanoma, nesigincyju. su 0.8 irgi jokiu >>>>>> parkiu. tik dujint ir apsimest bmw nereik. >>>>>> >>>>> >>>>> galima ir su šunų kinkiniu važiuot. Bet aš tai nematai problemos >>>>> jei tą >>>>> apatinę ribą kiekvienas nusistato pats sau. >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >