ir ką ta turba? Čia dar vienas tautos stereotipas, kad pas dyzelį kilovatai kažkokie "piktesni" :). Gi realiai, pvz. penkta pavara nuo 60km/h troikė greitėja turbūt lengviau nei pasatas. skaičiai. Pasatas turi 240NM@1900rpm. Troikė 190NM@3900rpm. Troikės transmisijos perdavimas skiriasi ~1.4 karto. Tai ant ratų kažkuriose apsukose turim net daugiau nei pasato dyzelis. Ką ir patvirtina deklaruoti skaičiai bei pojūčiai vairuojant. Dar, benzininio atmosferiko torkas nuo maksimumo nekrenta taip drastiškai kaip dyzelio. On 2014.09.16 23:45, CodeC wrote: > nes turba turi. > kiek ir kur NM turi pasatas ir troike? > > On 2014.09.16 23:39, Dainiushas wrote: >> nu tai aš sakau, tau kaip spuoguotam aštuoniolikiniam, svarbiausia kiek >> ant spidometro parašyta.... >> >> btw, kodėl 81kW passat'as turėtų valint geriau už 87kW troikę? >> >> >> On 2014.09.16 23:25, CodeC wrote: >>> On 2014.09.16 23:17, Dainiushas wrote: >>>> On 2014.09.16 23:12, CodeC wrote: >>>>> On 2014.09.16 23:08, Dainiushas wrote: >>>>>> ten šiaip ketvirto golfo salono nuotrauka - tai visgi prie ko čia >>>>>> Škoda? >>>>> >>>>> tai px, visi jie tokie patys, atrodo vienodai, vienodai ir liudina. >>>> >>>> kada perlipk per tą savo stereotipą ir pažiūrėk, ar tikrai. >>> >>> koki dar stereotipa. ten isedus lauki nesulauki kada galesi islipt, nes >>> NEPATOGU, nei vairuot, nei keleivio vietoj sedet. tai yra masinos >>> padarytos bbz kam. ne zmonem. >>> >>>> deja, bet po E46 ir pasatas važiuoja....emmmm....taip nelabai. tai >>>> golf'as, pats supranti. Na ir antras universalas kieme, eina jie nx >>>> :)Nors jei atvirai, buvo tokių minčių. >>> >>> 1.9 tdi nevaziuoja po 1.8 bmw? tai taisyk ta pasata :) o sakei kad >>> geras. nes nu E46 tai tik kuzavas. i ji buna ivairiu skirtingu dalyku >>> prikrauta. o tavo atveju, tai ten apskritai nera kam vaziuot ir poto >>> pasate liudet pasiilgus. >>> >>>> >>>> >>> >> >